پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

محمدرضا ذوالقدریها شهردار ابهر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ محمدرضا ذوالقدریها شهردار ابهر با تبیین عملکرد 10 ماهه شهرداری ابهر در سال جاری افزود: شهرداری در راستای بهبود شبکه عبور و مرور شهری 14هزار مترمربع پیاده رو سازی در نواحی مختلف شهر را با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در 10 ماهه سال جاری 76 هزار مترمربع آسفالت ریزی مکانیزه و دستی با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال انجام شده است.

شهردار ابهر تصریح کرد: در مواقع بارندگی آبگرفتگی معابر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند که قسمتی از آن با تعریض، بهسازی و هدایت آب های سطحی رفع می شد که در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفت بطوری که 11 هزار متر جدول گذاری با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال اجرا شده است.

ذوالقدریها با اشاره به نقش موثر کتابخانه ها و فرهنگسراها در بالا بردن فرهنگ عمومی جامعه، تاکید کرد: پروژه فرهنگسرا و کتابخانه حسین آباد با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در زمینی به مساحت 450 مترمربع با زیر بنای 625 متر در 2 طبقه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی پایدار استانی در حال اجرا است.

شهردار ابهر یادآور شد: پروژه آرامستان جدید ابهر در زمینی به وسعت 20هکتار و تخصیص اعتبار 5 میلیارد ریال برای فاز اول پیش بینی و تمهیدات لازم برای رفت و آمد مردم در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر