شرکت محصولات بهداشتی پارس حیات ابهر بزرگترین تولید کننده در بخش تولید پوشک بچه با نام تجاری مولفیکس و سایر محصولات بهداشتی، ۶۵% نیاز کشور در را تامین میکند.
N2926246-4496179

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ مهندس محمد ملکی مدیر امور اداری شرکت پارس حیات ابهر در دیدار با فرماندار شهرستان ابهر گفت : شرکت محصولات بهداشتی پارس حیات ابهر بزرگترین تولید کننده در بخش تولید پوشک بچه با نام تجاری مولفیکس و سایر محصولات بهداشتی، ۶۵% نیاز کشور در را تامین میکند.

 

مهندس ملکی افزود با توجه به اینکه شرکت پارس حیات با سرمایه گذاری ۱۰۰% خارجی در منطقه فعالیت دارد موجب اشتغال زایی مستقیم ۱۲۰۰نفر و ۹۵۰نفر غیر مستقیم در ابهر و ۵هزار نفر غیر مستقیم در سطح کشور جوانان شده است و بزرگترین تامین کننده محصولات بهداشتی در سطح کشور میباشد.

 

مدیر امور اداری شرکت پارس حیات ابهر از افزایش تولید محصولات بهداشتی این شرکت در ۳ماه آخر سال جاری خبر داد و افزود هیچگونه مشکلی در خصوص تامین مواد اولیه و تولید محصولات بهداشتی وجود ندارد.

وی از همراهی مسئولین دولتی مخصوصا مجموعه فرمانداری قدردانی نمود و خاطرنشان شد شرکت پارس حیات در تعطیلات عید نیز با ۸۰% ظرفیت به تولید خود ادامه خواهد داد تا کمبودی در ایام عید برای مردم احساس نشود .

 

شرکت محصولات بهداشتی پارس حیات ابهر بزرگترین تولید کننده در بخش تولید پوشک بچه ، ۶۵% نیاز کشور در را تامین میکند .

 

مهندس محمد ملکی مدیر امور اداری شرکت پارس حیات ابهر در دیدار با فرماندار شهرستان ابهر گفت : شرکت محصولات بهداشتی پارس حیات ابهر بزرگترین تولید کننده در بخش تولید پوشک بچه با نام تجاری مولفیکس و سایر محصولات بهداشتی، ۶۵% نیاز کشور در را تامین میکند.

 

مهندس ملکی افزود با توجه به اینکه شرکت پارس حیات با سرمایه گذاری ۱۰۰% خارجی در منطقه فعالیت دارد موجب اشتغال زایی مستقیم ۱۲۰۰نفر و ۹۵۰نفر غیر مستقیم جوانان شده است و بزرگترین تامین کننده محصولات بهداشتی در سطح کشور میباشد.

 

مدیر امور اداری شرکت پارس حیات ابهر از افزایش تولید محصولات بهداشتی این شرکت در ۳ماه آخر سال جاری خبر داد و افزود هیچگونه مشکلی در خصوص تامین مواد اولیه و تولید محصولات بهداشتی وجود ندارد و از همراهی مسئولین دولتی مخصوصا مجموعه فرمانداری قدردانی نمود و خاطرنشان شد شرکت پارس حیات در تعطیلات عید نیز با ۸۰% ظرفیت به تولید خود ادامه خواهد داد تا کمبودی در ایام عید برای مردم احساس نشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *