به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا، حجت الله عسگری رئیس شورای اسلامی شهر ابهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران ابهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: عملکرد خبرنگاران باید به گونه‌ای باشد که خروجی آن وحدت‌آفرینی باشد.

وی با بیان اینکه انتظار مجموعه مدیریت شهری از اصحاب رسانه این است که در کنار انتقادات، نقاط قوت را نیز بیان کنند، ادامه داد: این امر سبب تسهیل در روند حل مشکلات در همه حوزه‌ها از جمله حوزه شهری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان این‌که به بار آوردن شهروندان مطالبه‌گر از دیگر رسالت‌هایی است که باید توسط رسانه‌ها دنبال شود، افزود: در این مطالبه‌گری باید خطوط قرمز رعایت شود، زیرا عبور از این خطوط نتیجه عکس را در پی خواهد داشت.

حجت الله عسگری با اشاره به رواج الفاظ ناشایست در فضای مجازی، ادامه داد: فضای مجازی باید به یک فرصت برای رشد و ترقی جامعه تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه واقعیات جامعه باید به مردم گفته شود تا شاهد اعتمادآفرینی بین مردم و مسئولان باشیم، افزود: اعتماد مردم باید تقویت شود، زیرا اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام است.

عسگری با تاکید بر این‌که رسانه‌ها باید در زمینه ترویج فرهنگ شهرنشینی نیز فعال باشند، گفت: شهر ابهر بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اگر شهروندان در تمیز نگه داشتن و مراقبت از اموال عمومی، عوامل شهرداری را یاری نکنند، آبادی شهر میسر نخواهد شد.

در ادامه این جلسه، شهردار ابهر نیز از خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند شهرداری در حوزه ترویج فرهنگ شهرنشینی یاد کرد و افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و شهرداری هستند.

محمدرضا ذوالقدری‌ها در ادامه از کلنگ‌زنی چندین پروژه توسط شهرداری ابهر همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: برخی از این پروژه‌ها از جمله فاز اول پروژه پارک شناط از مطالبات چندین ساله مردم این مناطق است.

وی با اشاره به این‌که برای کلنگ‌زنی پارک شناط 5000 متر زمین تملک شده است، تصریح کرد: مجتمع تجاری – فرهنگی پردیس و فاز دوم پارک پردیس، از دیگر پروژه‌های شهرداری ابهر در هفته دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *