به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ رضا حیدری شهردار هیدج در مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه، درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با اشاره به اقدامات مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: نوع تعاملات مردم، کسبه و ساختارهای اداری در سطح شهر قابل قبول بوده و شایسته است دراین خصوص از همکاری و همراهی خوب شهروندان تشکر و قدردانی نماییم.

رضا حیدری در ادامه از همکاری و تعامل اقشار مختلف مردم، جامعه ورزشی شهر، نیروهای داوطلب، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و هلال احمر با شهرداری در راستای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا تشکر و قدردانی نمود.

حجت‌الاسلام زارعی امام جمعه شهر هیدج در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دفاع از جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور را از ویژگی های مکتب شهید سلیمانی برشمردند و اظهار کرد: امیدواریم همگی از پیروان واقعی و راستین مکتب شهید سلیمانی باشیم.

فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی های سردار شهید سلیمانی از نبوغ نظامی ، روحیه سلحشوری، انقلابی، شهادت طلبی و ولایت مداری شهید سلیمانی به عنوان خصوصیات یک فرمانده کامل و فرامرزی نام برد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت در شهر هیدج، با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان افزود: اقدامات فرهنگی اثرگذاری در سطح شهرستان صورت گرفته که با تلاش مضاعف و رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت به زرد تغییر خواهد یافت.

نوروزی در ادامه به نظارت بیشتر بر واحد‌های تولیدی به ویژه کارگاه های تولیدی کفش و اجتناب از دورهمی ها تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات جمعی از مدافعان سلامت شهر هیدج تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *