به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت : آب و فاضلاب شهری زنجان در راستای ارائه خدمات به مشترکان خدمات متعددی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان درباره وجود انشعابات غیرمجاز آب در استان نیز گفت: قطعا انشعابات غیرمجاز در استان وجود دارد به نحوی که فقط امسال یک هزار و 700 انشعاب غیرمجاز را داشتیم که بیشتر آنها در زنجان رخ داده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بحث جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب را در شهرستان‌های ابهر، زنجان، ماهنشان و دندی داریم، گفت: در شهر زنجان پوشش از 28 درصد سال 1393 به 54 درصد رسیده است و تصفیه‌خانه در مدار بهره‌برداری است که بر همین اساس سالی 10 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده تولید می‌کنیم.

علیرضا جزء قاسمی همچنین به استفاده از اعتبارات بخش خصوصی در زمینه احداث تصفیه‌خانه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارتقای مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان در حال کار است که تا پایان سال ارتقای مدول اول به پایان رسیده و مدول دوم نیز 38 درصد پیشرفت دارد که در مجموع این دو مدول پس از سه سال که تکمیل شود، تصفیه‌خانه از 125 هزار نفر فعلی به 410 هزار نفر اسمی که کل شهر زنجان را زیرپوشش قرار دهد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه مجموع مطالباتی که شامل مسکونی‌ها، اماکن تجاری، دولتی و … 13 میلیارد تومان است که پرداخت نشده است، تصریح کرد: معمولا دوبار اخطار داده می‌شود و در دفعه سوم قطع می‌شود و تلاش می‌کنیم کمتر قطع کنیم، ولی در برخی مواقع مجبوریم سراغ این راه‌کار هم برویم.

علیرضا جزء قاسمی وی با اشاره به اینکه اکثر مردم خوش حساب هستند و مخصوصا در واحدهای مسکونی تقریبا همه خوش حساب هستند، گفت: بد حسابان ما دولتی‌ها هستند و یا برخی از مجتمع‌های مسکونی که خوب مدیریت نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *