به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) اظهار کرد: حرکت مجموعه دستگاه قضایی بر اساس برنامه‌های عملیاتی و قابلیت اجرایی گامی مؤثر در راستای احقاق حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نداشتن برنامه دقیق و هدفمند در اجرای سیاست‌ها به منزله آشفتگی در کارها است لذا باید با احصای چالش‌های موجود در استان ضمن لحاظ برنامه‌های ابلاغی از مرکز در راستای بومی‌سازی برنامه‌ها گام‌های موثری برداریم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار، موضوع ضرب و جرح و درگیری نخستین جرم استان در 9 ماه گذشته از سال‌جاری است، لذا توجه و آسیب شناسی در این موضوع امری  ضروری است، چرا در یک استان مثل زنجان آمار این جرم بالا است .

صادقی‌نیارکی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق  آمار موضوع سرقت دومین جرم در استان است که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی موثر و البته با مشارکت دستگاه‌ها برای کاهش آسیب‌ها و جرایم هستیم.

این مقام عالی قضایی اظهار کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی  در دستگاه قضایی حرکت بر اساس قانون و قانون‌مداری است، لذا تصمیمات باید در چهار چوب قانون و حرکت در این مسیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *