پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ مرتضی شهامی، معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری زنجان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از دیدارش با مردم و مسئولان شهر صائین قلعه، اظهار داشت: این شهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی به ویژه در حوزه حمل و نقل و کشاورزی است.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار دستگاه تریلی به مالکیت اهالی شهر صائین قلعه، افزود: در این حوزه می‌توان سرمایه‌گذاری خوبی داشت.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه در ورودی شهر صائین قلعه از سمت آزادراه مشکلاتی وجود دارد و مناسب نیست و تنها شهری است که ورودی آن از روی ریل رد می‌شود و روگذر نیست، گفت: امیدواریم این موضوع حل شود.

وی در زمینه دو بانده شدن جاده زنجان – قزوین، جاده ترانزیت، اقداماتی به شکل مختصر انجام شده و بسیاری از نقاط باقی مانده و این در اطراف شهر صائین قلعه هم مشهود بود، افزود: تقاضای مردم این شهر بود که بازسازی جاده در این منطقه اولویت باشد چرا که حادثه‌خیز است.

شهامی در زمینه استخر سرپوشیده شهر صائین قلعه، با بیان اینکه این پروژه کاملاً تکمیل شده و تنها مشکل آن مطالبات پیمانکار است، یادآور شد: باید در نخستین فرصت دو استخر شهرهای هیدج و صائین قلعه فعال شود.

وی به پروژه بازار روز صائین قلعه اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی این طرح، بخشی از مشکلات تنظیم بازار شهر مرتفع می‌شود.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری زنجان در زمینه شهرک صنعتی صائین قلعه و بازدید از این مجموعه هم اظهار کرد: صنایع تریلی سازی یکی از نمونه پروژه‌هایی است که در آنجا محقق می‌شود.

وی به سرمایه‌گذاری اتحادیه کامیون داران شهر صائین قلعه اشاره کرد و ابراز کرد: این سرمایه‌گذاران با موضوعاتی مواجه هستند که خواستار رفع آن هستند تا مجوز مورد نیاز را دریافت کنند.

شهامی در زمینه کیفیت خدمات درمانی هم یادآور شد: اهالی از کیفیت این خدمات ناراضی بودند و نیاز به تقویت این بخش است.

وی همچنین در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی باید با مشارکت مردم رفع شود، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مردم پشتوانه اصلی آن هستند.

در پایان معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری زنجان به همراه مدیرعامل هلال احمر استان و برخی مسئولین شهرستان ابهر از ساختمان نیمه کاره هلال احمر ابهر هم بازدیدی داشت و خاطر نشان شد جهت تکمیل این پروژه از راه های جایگزین قانونی بابت تامین اعتبار و تکمیل طرحهای نیمه کاره استفاده گردد./تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر