به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، علی حیدری فرماندار ابهر در مراسم سپاس معلم که به مناسبت پاسداشت مقام  معلم در همه مدارس و به صورت نمادین در آموزشگاه نمونه قائم (عج) ابهر برگزار شد، اظهار کرد: دستان معلمانی که دغدغه آموزش و تربیت آینده‌سازان کشور را دارند باید بوسید و قدردان زحمات آن‌ها بود، زیرا این کوچک‌ترین کاری است که مسئولان باید انجام دهند.

علی حیدری فرماندار ابهر با اشاره به اینکه شغل معلمی یکی از حساس‌ترین مشاغل است، عنوان کرد: معلمان وظیفه تربیت افرادی را بر عهده دارند که آینده و توسعه کشور به دست آن‌ها رقم می‌خورد.

علی حیدری فرماندار ابهر با بیان اینکه زحمات فرهنگیان موجب شده است که ما شاهد موفقیت‌های کشور در عرصه‌های علوم و فناوری‌های نوین باشیم، اظهار کرد: معلمان، ترویج‌دهندگان فرهنگ، ایثار، محبت و گفت‌وگو در جامعه هستند و تواضع، اخلاق و مهربانی را در جامعه رواج می‌دهند.

علی حیدری فرماندار ابهر با بیان اینکه نقش معلمان در تضمین آینده جامعه، اساسی و تعیین‌کننده است، گفت: امروز در دنیا کشورهایی از نظر علمی صاحب کرسی هستند که حرفی برای گفتن داشته باشند.

در ادامه این مراسم، مدیر آموزش و پرورش ابهر نیز تاکید کرد: دانش‌آموزان باید همیشه قدردان زحمات معلمان خود باشند و آموزش‌های علمی و اخلاقی معلمان را با دل و جان گوش فرا دهند و برای دست‌یابی به آرمان‌های متعالی و پیشرفت کشور تلاش کنند.

عباس عزیزخانی با بیان اینکه شغل معلمی تلفیقی از عشق و هنر است که همه وقت و مادام‌العمر ادامه دارد، گفت: اینچنین معلمی است که می‌تواند مهربانی کند و جوانه مهر و صفا را با دمیدن امید در کالبد پاک دانش‌آموزان بپروراند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان با فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند، عنوان کرد: معلم با نقش موثر خود می‌تواند جامعه را به کمال و تعالی برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *