به منظور تبریک انتصاب فرماندار جدید ابهر اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری در دفتر او حضور یافتند .

در این دیدار مهندس قهرمانی سرپرست شهرداری ابهر با تبریک این انتصاب و با اشاره به تجربه و شناخت ایشان مهندس ذوالقدر از منطقه گفتند :

امیدواریم با انتصاب ایشان که فردی متعهد، جهادی و انقلابی در راس مسئولیت شهر هستند بتوانیم بیش از پیش شاهد رونق و توسعه و آبادانی شهر باشیم و گامهای موثر و کمک و حمایت ایشان از شورا و شهرداری میتواند در این راستا کمک شایانی نماید .

سپس اعضای شورای اسلامی شهر ابهر نیز با اظهار خرسندی و تبریک این انتصاب ، که فردی بومی و مدیری متخصص و لایق در این سمت برگزیده گردیده و با بیان اینکه معمولا توقع و انتظار شهروندان از یک مدیر بومی بیش از سایرین است ، گفتند :

با توجه به اینکه پنج‌ماه از شروع به کاراعضای شورا می گذرد ، به جهت مشخص نبودن تکلیف شهردار ، شهر همچنان از این بلاتکلیفی در رنج بوده و شرایط مشخصی ندارد و از شما درخواست داریم با پیگیریهای لازم و مرتفع شدن این مشکل شرایط را برای خدمت بیش از پیش مهیا نمایید .

اعضای شورا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این ۵ ماه در زمینه های عمرانی و فرهنگی و …. گفتند : با این وجود اجازه ندادیم هیچ کمبودی در شهر احساس شود و تمام تلاشمان را برای خدمت مطلوب انجام داده ایم که در زمینه فرهنگی میتوان به مشارکت در برگزاری یاد واره ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر ، همایش زنان ایثارگر ، هفته بسیج ، یاد واره شهدای ورزشکار و ….. اشاره نمود.

در زمینه فعالیتهای عمرانی ، سرمایه گذاری و حمایت از تیمهای ورزشی و ورزش نیز اقدامات خوبی صورت‌گرفته است که آغاز تعریض جاده آرامستان بهشت رضا ، ازناب ، پردیس سینمایی ، بازار سنتی ، پروژه ارغوان ، استخر چند منظوره شناط و ….

اما با توجه به عدم حضور شهردار و تاخیر در انجام پروژه های سرمایه گذاری باعث گردیده سرمایه گذاری مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت نماید که این امر ناشی از حضور شهردار می‌باشد که امیدواریم با پیگیریهای شما این مشکل نیز حل گردد.

در ادامه اعضای شورا با بیان اهمیت رعایت حقوق شهروندی و احصاء مشکلات شهر گفتند: توجه به نواحی پیرامونی مختلف شهر که از نقاط کم برخوردار هستند می تواند در رعایت حقوق شهروندان موثر واقع گردد .

اعضای شورا با اشاره به مردمی بودن و اعتقاد به شفاف سازی و اجرای کارها و پروژه های زیربنایی گفتند : با وجودی که می دانیم انجام کارهای زیر بنایی علاوه بر هزینه بر بودن ، زمان بر نیز می باشند و شاید در کوتاه مدت به چشم نیاید ولی مهم آینده شهر و نیاز های آن است ، که نمونه عینی آن حل مشکل سی ساله زمینهای شهرک کارمندان (پونک) بود که اولین پروانه ساخت آن نیز صادر گردید ، تعریض جاده آرامستان بهشت رضا، تعیین تکلیف شهرکهای جنوبی شهر ، برنامه ریزی برای انتقال پارک موتوری شهرداری و ترمینال به بیرون از شهر و تکمیل استخر چند منظوره شناط و.. در همین راستا می باشد .

آنها با اشاره به رشد سرسام آور قیمت زمین و مسکن در ابهر با وجود زمینهای مناسب برای این کار را ناشی از اعمال محدودیت و عدم همکاری استان و نبود پیگیریهای لازم از شهر دانسته و گفتند : این اقدام در پیش بینی نکردن برای حل وضعیت فعلی را در مرکز استان می دانیم که باید برای حل مشکل زمین و مسکن فکر عالی صورت گیرد.

سپس مهندس ذوالقدر فرماندار ابهر نیز با تشکر از حضور اعضای شورا و سرپرست شهرداری و با اشاره به نیاز شهر به اتحاد ؛ همدلی و انسجام گفتند :

مهندس احمد ذوالقدر ادامه داد ؛ با اعتقاد بر اینکه تضارب آرا و اختلاف نظر در یک مجموعه شورایی امری طبیعی و نشانه بلوغ فکری می باشد ؛ اما برخی اختلافات باید در درون مجموعه حل و فصل گردد و رسوخ آن به بیرون نه تنها کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد بلکه بر گسترش آن نیز دامن می زند و هر اندازه اتحاد , انسجام ، و یکدلی بیشتر باشد مسیر خدمت به مردم هموارتر خواهد بود .

و اگر با نیست خدایی و هدف خدمت پا به این عرصه گذاشته اید یقین داشته باشید فرصت خدمتگزاری به مردم کوتاه است پس قدر لحظه ها را بدانید .

و بنده نیز خدمت همراه با عدالت به مردم را وظیفه خود می دانم و بنده متعلق به همه شهرستان می باشم وبا تمام وجود در خدمت مردم و مسئولین خواهم بود و ضمن اینکه بر کوتاهیها نیز با جدیت ورود خواهم نمود و بر این موضوع تاکید دارم .

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت داشتن برنامه ریزی دقیق است اظهار داشتند :

شما در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی از حق خود کوتاه نیایید و بیشتر از حق خود نیز نخواهید .

و بنده در حمایت از شما هیچ کوتاهی نخواهم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *