به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ نماینده ولی فقیه در زنجان و استاندار این استان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در متن این پیام مشترک آمده است: با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح پرفتوح امام راحل و عرض سلام به شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان زنجان که بار دیگر همگام با آحاد ملت ایران برای تجدیدبیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و گام برداشتن در راستای منویات مقام معظم رهبری حماسه‌ای دیگر آفریدید.

در این پیام تصریح شده است: این حضور باشکوه شما مردم عزیز دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ به جهانیان ثابت کردید که برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نخواهید کرد.

در ادامه این پیام عنوان شده است:‌ به راستی برای بیگانگان چه شگفت‌انگیز و غیرقابل باور و برای آحاد ملت ایران چه شیرین و جذاب است که هنوز عطرهای روزهای به یادماندنی بهمن ۵۷، تازه و دل‌انگیز به مشام می‌رسد و همگی یکدل و یک‌صدا سرود فجر و پیروزی سر می‌دهند.

در این پیام عنوان شده است: بدون تردید با چنین عظمتی، هیچ دشمنی را توان ضربه زدن به پیکر تنومند انقلاب اسلامی نیست و هیچ تهدیدی نمی‌تواند به میراث گرانقدری که میلیون‌ها ایرانی مسلمان از آن پاسداری می‌کنند، آسیب برساند.

در پایان این پیام آمده است: ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان زنجان که در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه، نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم را به جهانیان نشان دادند صمیمانه تقدیر و تشکر و از خداوند متعال برای مردم شریف و همه دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر سلامتی و سعادت را مسئلت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *