مجید مرادی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر منصوب شد
637827730295025483

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ جناب آقای مجید مرادی به موجب این ابلاغ به عنوان « رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان ابهر» منصوب می شوید.امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری از تعامل و مشارکت های جمعی پرسنل، در راه اعتلای منزلت آموزشی و پرورشی گام برداشته و با تلاش و همت مضاعف شما شاهد رشد و اعتلای روز افزون جایگاه علمی، آموزشی و تربیتی در بین دانش آموزان و فرهنگیان عزیز باشید.توفیق جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: شهرستان ابهر جایگاه والایی دارد و وظیفه متولیان آن نیز بسیار سنگین می باشد.

وی در ادامه به توسعه فضاهای آموزشی و بهبود کیفیت آموزشی در شهرستان ابهر با ظرفیت بالای خیرین  تاکید کرد تا وضع موجود به وضع استاندارد و مطلوب برسد.

حجه الاسلام  مرادپور امام جمعه شهر ابهر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر، انتصاب مدیر جدیدآموزش و پرورش را تبریک گفت و اظهار داشت : آموزش و پرورش مهمترین بخش جامعه است که اگر کوتاهی کنیم خیانت به کشور و سرمایه های آینده این کشور است.

در این مراسم همچنین از تلاش های محمد حسین شریفی رئیس سابق  این اداره تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *