پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

محمدهادی کاظمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت : حجم قابل توجهی از نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده در محل های غیر مجاز در سطح شهر ابهر به کمک کارکنان شهرداری جمع آوری شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت : حجم قابل توجهی از نخاله های ساختمانی تخلیه شده در محل های غیر مجاز در سطح شهر ابهربه کمک کارکنان شهرداری جمع آوری شد.

محمدهادی کاظمی از جمع آوری حجم قابل توجهی از نخاله های ساختمانی تخلیه شده در محل های غیر مجاز دراطراف و سطح شهر ابهربه کمک کارکنان شهرداری خبر داد.

کاظمی افزود : حجم قابل توجهی از نخاله های ساختمانی تخلیه شده در محل های غیر مجاز در سطح شهر ابهر و حومه توسط واحد خدمات شهری شهرداری ابهر و با نظارت کارشناسان و مأمورین محیط زیست ابهر جمع آوری و در محل مشخص شده برای تخلیه نخاله های ساختمانی در این شهر تخلیه گردید.

وی ادامه داد : این پاکسازی در اجرای مصوبات جلسه مورخ 24/06/97 دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ابهر در پی چندین نوبت نامه نگاری، بازدیدهای میدانی و مشترک و دیدار و مذاکره با مسؤلین مربوطه توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر صورت گرفته و محیط زیست خواستار ادامه این رویکرد به همراه فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست به صورت مشترک توسط شهرداری و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان است.

محمدهادی کاظمی در پایان ضمن گلایه ازحجم نخاله های ساختمانی تخلیه شده در محل های غیر مجاز در شهرستان ابهر ، گفت : انتظار داریم نهادهای مربوطه نظارت بیشتری بر تخلیه نخاله های ساختمانی داشته باشند و با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد تا شاهد شهری پاک و به دور از نخاله باشیم که همیاری کلیه همشهریان عزیز و مسؤلین محترم شهرستان می تواند موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر