پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
حجت الاسلام والمسلمین سعید مرادپور امام جمعه ابهر
امام جمعه شهر ابهر در خطبه اول نماز جمعه با توجه به فرارسیدن ماه رجب به حدیث زیر پرداختند واهمیت بسیار این ماه بزرگ را خاطر نشان شدند.

امام جمعه شهر ابهر در خطبه اول نماز جمعه با توجه به فرارسیدن ماه رجب به حدیث زیر پرداختند واهمیت بسیار این ماه بزرگ را خاطر نشان شدند.

«اِنَّ الله عزَّ وَ جَلَّ اِختارَ مِنَ الشُّهُورِ شَهرُ رَجَبٍ وَ شَعبانَ وَ شَهرُ رَمَضان» ثُمَّ قالَ ایّها المُسلِمُونَ قَد اَظّلکم شَهرٌ عَظیمٌ مبارکٌ وَ هُوَ شَهرُ الاَصبِّ یَصُبُّ فیهِ الرَّحمَةُ ای مسلمانان! ماه بزرگ و مباركی بر شما سايه افكنده است، اين ماه، ماه فرو ريزنده است. خداوند در اين ماه رحمت خود را بر بندگانش فرو می‌ريزد.

امام جمعه شهر ابهر به شعار روز هوای پاک ۲۹ دیماه ” تحقق هوای پاک ، حقوق عامه ، اراده ملی ” اشاره فرمودند و تحقق این شعار مهم را خواستار شدند.

خطیب جمعه شهر ابهر به اقدامات دشمن و شکست محاسبات آنان پرداختند و بیان نمودند «نقشه دشمن، نقشه جامعی بود؛ یعنی همه عوامل مسلطی را که یک قدرت می‌تواند برای اخلال و تخریب در یک کشوری به کار ببرد، به کار انداخت، همه این عوامل را ردیف کرد؛ عامل اقتصادی، عامل امنیتی،غوغای ایران‌هراسی،به‌کارگیری دستگاه‌های تبلیغاتی،همراه کردن بعضی عناصر داخلی و به‌کارگیری انگیزه‌های مختلف قومی، مذهبی، سیاسی و شخصی که با تشریع مسئله تحریم اظهار کردند؛از حدود اواخر سال ۱۳۹۷ مشخص شد که ایران از شرایط بسیار سخت تحریمی عبور کرده و یک نهاد شاخص مالی بین‌المللی که نرخ رشد سال ۲۰۲۱ ایران را ۱/۷ درصد اعلام کرده بود در اردیبهشت‌ماه گذشته آمار خود را تصحیح کرده و رسماً اعلام کرد نرخ رشد سال ۲۰۲۱ ایران ۳/۷ درصد یعنی بیش از دو برابر پیش‌بینی بوده است.

همین نهاد مالی اعلام کرد نرخ رشد ایران در سال ۲۰۲۲، ۵درصد و در سال ۲۰۲۳ به ۷ درصد خواهد رسید که این نشان از شکست محاسبات دشمن است.

حجت الاسلام مرادپور اشاره به آموزه‌ها و عبرت‌های پایان تلخ یک ابـَر جاسوس داشتند و بیان کردند: علیرضا اکبری متولد ۱۳۴۰؛ ۶۱ ساله، برادر شهید، اهل خانواده‌ای متدین و انقلابی، سابقه‌ای ۷۰ ماهه در جبهه‌های دفاع مقدس، معاون اسبق حوزه روابط خارجی وزارت دفاع، همکار اسبق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، مشاور اسبق فرمانده نیروی دریایی، مسئول اسبق حوزه دفاعی و امنیتی مرکز تحقیقات وزارت دفاع، مسئول اسبق سازمان نظامی اجرای قطعنامه ۵۹۸، رییس اسبق بخش مطالعات دفاع وزارت دفاع، مشاور امور استراتژیک وزیر دفاع و فعالیت در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری از سوابق کسی است که چند روز قبل به جرم ابر جاسوسی اعدام شد.

امام جمعه ابهر در پی اقدام به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف پارلمان حامی تروریست اروپا با پوشیدن لباس مقدس سپاهیان عزیز در نماز جمعه حضور داشتند و ابراز کردند: اعلام میداریم دشمنان عزت و قوت ایران انقلابی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته در ایران اسلامی و الگوی هزاران هزار عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است و در طول ۴۳سال گذشته به خوبی آموخته است که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند.

تحریم این نیروی بی‌بدیل، بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادپور فرمودند: مردم هوشیار و آگاه ایران بار دیگر نشان خواهند داد که هرکدام یک سپاهی انقلاب هستند و لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند و نظام انقلابی ما نیز بدون تردید پاسخ‌های متقابل و متناسب هشداردهنده را خواهد داد و طراحان صهیونیست و بازیگران مفلوک این نمایش مضحک، مانند همیشه با شکست‌های بزرگتر روبرو شده و طعم ناکامی را به آنان خواهند چشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار