جوانان باید برای درک بهتر این شرایط به مطالعه و تحقیق پیرامون رشد انسانی و مادی که در چهل سال اخیر در انقلاب اسلامی صورت گرفته است، بپردازند تا بیشتر در جریان دستاوردهای انقلاب قرار گیرند.
دکتر حسن شجاعی

حجت‌الاسلام دکتر حسن شجاعی ظهر امروز (۱۵ شهریورماه) در دیدار با اهالی روستای ترکانده سلطانیه با اشاره به جایگاه تاثیرگذار مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: جوانان نیز در به ثمر نشستن انقلاب و تداوم آن نقش مهمی ایفا کردند.

وی با اشاره به روند رو به رشد کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، اضافه کرد: جوانان باید برای درک بهتر این شرایط به مطالعه و تحقیق پیرامون رشد انسانی و مادی که در چهل سال اخیر در انقلاب اسلامی صورت گرفته است، بپردازند تا بیشتر در جریان دستاوردهای انقلاب قرار گیرند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی کم‌کاری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان، ادامه داد: این کم‌کاری‌ها نباید به پای انقلاب نوشته شود.

دکتر حسن شجاعی با اشاره به اینکه خدماتی را که نظام اسلامی در طول چهل سال اخیر علی‌رغم تحریم‌ها و دشمنی دشمنان برای ملت به ارمغان آورده است، در مقایسه با دیگر کشورهای هم‌سطح، کم‌نظیر است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از حوزه‌ها شایسته دریافت نمره قبولی است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه مسئولان خادم و نوکر ملت ایران هستند، بیان کرد: در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی نباید دریغ شود.

در این بازدید اهالی روستای ترکانده به طرح مهم‌ترین مشکلاتی که در روستا با آن مواجه هستند، پرداختند که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکل آب شرب، تکمیل طرح هادی روستا، مشکل آنتن‌دهی موبایل و تلفن خانگی و تلویزیون اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *