سومین جلسه امور جوانان با موضوع اشتغال جوانان با حضور فرماندار ابهر و شهبازی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای شورای اداری برگزار شد
pic54342

سومین جلسه امور جوانان با موضوع اشتغال جوانان با حضور فرماندار ابهر و شهبازی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای شورای اداری برگزار شد

ابتدا در این جلسه مقدم رییس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت وضعیت اشتغال جوانان مناسب نیست و باید تدابیری اتخاذ شود تا از این وضعیت خارج شویم و لذا همه ارگانها باید کمک حال باشند و در این میان موضوع نوجوانان مغفول مانده از سمن ها انتظار میرود در امور مختلف حضور فعال داشته باشند و باید از پتانسیل و ظرفیت نوجوانان و جوانان به نحو احسن استفاده گردد .

pic875643

داودی رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت جوانان را به سمت رشته های فنی و حرفه ای که نیاز صنعت منطقه ما میباشد سوق دهید و این میان ما از روی فارغ التحصیلان رشته های نظری از باب اشتغال شرمنده هستیم .

معینی رئیس فنی و حرفه ای شهید چمران گفت با تفاهم نامه ای که فیمابین شرکت ریخته گری ایران خودرو و فنی و حرفه ای منعقد گشته مقرر شد آموزش رشته های ریخته گری و تراشکاری به شرط جذب در شرکت ریخته گری ایرانخودرو جهت اشتغال جوانان انجام شود .

شرایط کار آموزی: ۱-داشتن سن ریز ۳۰سال

۲- دارای کارت پایان خدمت ( معافیت پزشکی مورد قبول نیست )

۳- داشتن مدرک دیپلم به بالا

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز فنی و حرفه ای قسمت شمالی دانشگاه آزاد مراجعه نمایند .

pic565322

فرماندار ابهر خاطر نشان شد با ادغام وزارت ورزش و جوانان در حق جوانان اجحاف شده و در سطح ملی باید پیگیر احیا سازمان جوانان باشیم و از سمن ها و جوانان خواست در امور مختلف فرهنگی ، اجتماعی و کارآفرینی فعالیت های خود را بیش از پیش کرده و این جوانان هستند که باید امورات را به دست بگیرند .

مهندس ذوالقدر پیرو گله مندی یکی از سمن های فعال شهرستان در خصوص خروجی جلسات که نتیجه ای ندارد و مصوبات اجرایی نمیشود گفتند ضمن پیگیری مصوبات جلسات گذشته تمامی مصوبات باید اجرا شود و مسئولین یا نهادهایی که در این خصوص کوتاهی کنند برخورد جدی با آنها صورت میگیرد ما برای دورهمی جلسه برگذار نمیکنیم و گزارش اجرای مصوبات جلسات را مسئولین باید به فرمانداری در زمان مشخص شده ارائه نمایند.

در پایان از جوانان برتر در حوزه های مختلف حضرت علی اکبر ع سال ۱۴۰۰شهرستان ابهر توسط فرماندار ابهر و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تجلیل شد .
اسامی جوانان برتر جشنواره ملی حضرت علی ع به شرح ذیل میباشد :

pic4432365

حوزه علمی : سحر پیرجمادی

حوزه فناوری : نیما نوروزی

حوزه ورزشی : پیمان صالحی

حوزه کارآفرینی : مهدی جماعتی

حوزه هنرمندان : پوریا عابدینی

حوزه مشارکت اجتماعی : میثم محمدی

حوزه مددکاری اجتماعی : مسعود دهقانی

مدیر نمونه جوان : کیارش خدابنده

pic767564342

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر