هر سال شاهد اتفاقات خوب در بازار روز عید فطر امامزاده اسماعیل هستیم و همه ساله این بازار انسجام بهتری به خود گرفته و شکل برگزاری آن مطلوب‌تر می‌شود.

به گزارش اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر شهرداری ابهر رضا حیدری در جلسه ساماندهی بازار روز عید فطر با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته بازار روز عید فطر امامزاده اسماعیل شناط ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: هر سال شاهد اتفاقات خوب در این بازار هستیم و همه ساله این بازار انسجام بهتری به خود گرفته و شکل برگزاری آن مطلوب‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم و فروشنده‌ها از این بازار بسیار خوب است، ادامه داد: به عنوان خادم در نظم‌دهی و برگزاری هر چه مطلوب‌تر این بازار سهیم خواهیم بود‌.

مهندس حیدری با یادآوری اینکه شهرداری به هیچ عنوان وارد مسائل مالی و قیمت‌گذاری و اجاره محل استقرار دستفروشان نمی‌شود، تصریح کرد: این موضوع به خود هیات امنا امام‌زاده واگذار شده است.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه تمام هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، تصریح کرد: تلاشمان بر برگزاری هر چه مطلوب‌تر این بازار است.

در ادامه این جلسه نیز رئیس شورای شهر ابهر عنوان کرد: هر هزینه‌ای که برای غرفه‌ها گرفته می‌شود برای امامزاده اسماعیل (ع) شناط هزینه خواهد شد.

وی با توصیح اینکه این بازار از دل مردم و برخواسته و حداقل کسبه از ۱۵ استان همجوار در این بازار حضور دارند، تصریح کرد: محیط اطراف این بازار باید پا‌ک‌سازی شود و هر گونه نخاله از اطراف جمع‌آوری شود.

مهندس بهاوری با توضیح اینکه ماهیت بازار فعالیت کسبه‌های مختلف با چیدمان‌های متفاوت است، تصریح کرد: ساماندهی و تدارک سرویس‌های بهداشتی از موضوعاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث استقرار زائرین بهتر است از ظرفیت زائرخانه‌ها استفاده شود تا محیط امام‌زاده، توضیح داد: نظارت به سلامت و بهداشت اقلامی بهداشتی در این بازار نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *