پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه سایر رسانه های پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از مهر احد یاغموری به وضعیت بارندگی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از اول مهر امسال تا یک بهمن‌ماه میزان بارندگی در استان زنجان بیش از ۱۴۶.۶ میلی بوده است.

وی اظهار کرد: این میزان بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت بیش از ۲۷ درصد افزایش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم بیش از ۱۷۸ درصد افزایش دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: خوشبختانه میزان بارش‌ها در فصل پاییز و در دی ماه در استان زنجان بسیار خوب بوده ولی باید همچنان مدیریت مصرف آب در دستور کار شهروندان باشد.

احد یاغموری تاکید کرد: طی این بازه زمانی بیشترین بارش‌ها در استان زنجان مربوط به شهرستان ابهر با ۱۷۹.۲ میلی متر و کمترین بارش مربوط به طارم با ۱۰۴ میلی متر است.

وی  به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و تا اواخر هفته بارشی در استان نداریم.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یادآور شد: دمای هوای استان تا اواخر هفته کاهش داشته و هوا سرد می‌شود و شاهد افت دما، یخبندان و مه غلیظ خواهیم بود.

احد یاغموری ابراز کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان سردترین و آب‌بر گرم‌ترین مناطق استان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر