پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
photo5088394825

احمد ذوالقدر فرماندار ابهر به همراه جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ابهر شمال و محور جاده ترانزیت حدافاصل نورین قروه بازدید کردند.

احمد ذوالقدر فرماندار ابهر که پیش تر از تعریض و ترمیم جاده ابهر _ شمال و ۴بانده کردن رفت و برگشت جاده ترانزیت خبر داده بود افزود اجرای این پروژها برای حفظ جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است و خواستار تسریع در اجرای پروژها از مدیرکل شد و خاطر نشان شد با بهربرداری رسیدن این پروژها، باقی الصالحاتی برای مسئولین خدوم مردم خواهد بود .

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری استان گفت با توجه به اینکه این محور جز وظایف راه و شهرسازی است، با پیگیریهای صورت گرفته از معاون سازمان در سفر استانی که داشتند از محل مذکور بازدید به عمل آمد و مجوز اولیه آن با ۳۰میلیارد تومان اعتبار از محل رفع نقاط حادثه خیز کشور برای ۴بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین _ قروه موافقت شد و مناقصه آن در دست اجراست و ظرف ۴۵روز آینده عملیاتی میشود.

جعفر قزوینیان افزود اختصاص ۱۲میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ایمن سازی جاده های فرعی برای تعریض و ایمن سازی و روکش بخشی از جاده ابهر شمال در فاز اول اجرایی خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار