احمد ذوالقدر فرماندار ابهر به همراه جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ابهر شمال و محور جاده ترانزیت حدافاصل نورین قروه بازدید کردند.

احمد ذوالقدر فرماندار ابهر که پیش تر از تعریض و ترمیم جاده ابهر _ شمال و ۴بانده کردن رفت و برگشت جاده ترانزیت خبر داده بود افزود اجرای این پروژها برای حفظ جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است و خواستار تسریع در اجرای پروژها از مدیرکل شد و خاطر نشان شد با بهربرداری رسیدن این پروژها، باقی الصالحاتی برای مسئولین خدوم مردم خواهد بود .

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری استان گفت با توجه به اینکه این محور جز وظایف راه و شهرسازی است، با پیگیریهای صورت گرفته از معاون سازمان در سفر استانی که داشتند از محل مذکور بازدید به عمل آمد و مجوز اولیه آن با ۳۰میلیارد تومان اعتبار از محل رفع نقاط حادثه خیز کشور برای ۴بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین _ قروه موافقت شد و مناقصه آن در دست اجراست و ظرف ۴۵روز آینده عملیاتی میشود.

جعفر قزوینیان افزود اختصاص ۱۲میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ایمن سازی جاده های فرعی برای تعریض و ایمن سازی و روکش بخشی از جاده ابهر شمال در فاز اول اجرایی خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *