یکی از بهترین چرخ خیاطی ها، راسته دوز A4B از سری محصولات برند معتبر جک است که در سال 2022 به بازار جهانی عرضه شده است.
برتریِ قدرت و ظرافت در دوخت با راسته دوز جک مدل A4B - تصویر 1

همواره بسیاری از افراد به دنبال خرید یک چرخ خیاطی ممتاز و با کیفیت هستند. در همین راستا با مدل ها و برندهای زیادی مواجه می شوید. یکی از بهترین چرخ خیاطی ها، راسته دوز A4B از سری محصولات برند معتبر جک است که در سال 2022 به بازار جهانی عرضه شده است. برند جک راسته دوز A4B به نحوی طراحی کرده است تا بتواند تمامی عیوب سری های قدیمی A4 را برطرف کند.

شرکت جک با نوآوری و ابتکار از تکنولوژی موتور پله ای در راسته دوز A4B استفاده کرده است. همین امر باعث شده تا قدرت چرخ خیاطی جک بسیار بالا تر از رقبای راسته دوز هم رده باشد. قدرت موتور راسته دوز A4B به حدی است که می تواند تا 5000 دور در دقیقه کار کند و طرح های زیبایی را بر روی پارچه با بهترین راندمان ایجاد کند.

برتریِ قدرت و ظرافت در دوخت با راسته دوز جک مدل A4B تصویر 1

طراحی نوین راسته دوز A4B

مهندسان جک با اضافه کردن یک موتور جداگانه در راسته دوز A4B ، بطور کامل اهرم سر قائم را از روی بدنه دستگاه حذف کردند و این امکان را برای خیاطان به وجود آوردن تا آزادی کاملی را در هنگام بست کوک های ابتدا و انتهای دوخت به وسیله پنل کامپیوتری داشته باشند.

این امر موجب شده است تا راسته دوز A4B در هنگام کار، صدای بسیار پایینی از خود تولید کند و هم چنین دوخت ها بطور یکدست و منظم بر روی پارچه نقش ببندند؛ به طوری که کیفیت کار به راحتی برای افراد حرفه ای قابل مشاهده باشد.

به کارگیری موتور مجزا موجب شده است تا تنظیم گام دوخت با درجه ساعتی بطور کل از روی بدنه حذف شود و خیاط با نمایشگر هوشمند راسته دوز A4B طول کوک ها را از ز 0.1 میلی متر تا 5 میلی متر کنترل نماید. این ویژگی از آن جهت مهم است که برنامه وارد شده توسط خیاط می تواند در حین کار قفل شود. به این ترتیب عملکرد چرخ خیاطی در حین دوخت دستخوش تغییر نمی شود. این ویژگی ها محبوبیت زیادی را برای خریداران به دنبال داشته است و باعث شده تا فروشگاه های اینترنتی زیادی به فروش راسته دوز A4B بپردازند. امیرعلی دوخت یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی فروش چرخ خیاطی است که راسته دوز A4B را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند و خرید ایمن را برای تمامی کاربران تضمین کرده است.

جایگزینی کوک گره ای به جای سر قائمی

در طراحی منحصر به فرد راسته دوز A4B کوک گره ای جایگزین سرقائم شده است. این نوآوری سبب می شود تا ظرافت دوخت چندین برابر شود و نخ کمتری در حین دوخت و دوز بکار رود. در این حالت سوزن چرخ خیاطی در جای خود به بالا و پایین می رود تا دوختی با کیفیت بدست آید و از شکافته شدن دوخت جلوگیری به عمل آید.

 عملکرد اتوماتیک یا هوشمند؟

شرکت جک در راسته دوز A4B این امکان را برای کاربران مهیا کرده است تا به راحتی بتوانند با استفاده از پنل هوشمند تعبیه شده بر روی دستگاه سرعت و تعداد دوخت بر روی پارچه را تنظیم کنند. دقت این آپشن در حدی است که اگر کاربر پدال را به قدرت زیادی فشار دهد، تعداد دوخت ثابت می ماند و از متغیر ایجاد شده فراتر نمی رود. تعداد دوخت معین می تواند ظرافت پارچه را حفظ کرده و از صدمه زدن به انواع پارچه جلوگیری کند. این ویژگی در کارگاه ها و کارخانه هایی که تولید انبوه دارند بسیار مورد توجه قرار می گیرد، چرا که با افزایش تیراژ کیفیت دوخت ها پایین نمی آید و بطور ثابت باقی می ماند.

برتریِ قدرت و ظرافت در دوخت با راسته دوز جک مدل A4B تصویر 2

بی صدا بودن راسته دوز A4B

ادعای شرکت جک در معرفی راسته دوز A4B این است که کاربر در حین استفاده از بیشینه توان این دستگاه متوجه هیچگونه صدا و لرزش اضافه نخواهد شد. این موضوع در کارگاه ها که تعداد دستگاه بسیار زیاد است امری مهم تلقی می شود. چرا که صدای زیاد تمرکز خیاطان را تحت شعاع قرار می دهد و آرامش خیاطان را در حین کار سلب می کند. طراحی و تکنولوژی بکار رفته در راسته دوز A4B هیچگونه لرزش و مزاحمتی را متوجه خیاط نمی کند و خیاطان به وسیله این چرخ خیاطی می توانند بطور مداوم و بدون استراحت چندین ساعت مشغول به دوخت و دوز باشند.

برتریِ قدرت و ظرافت در دوخت با راسته دوز جک مدل A4B تصویر 3

نخ قطع کن دقیق راسته دوز A4B

یکی از جالب ترین قابلیت های در نظر گرفته شده در راسته دوز A4B این است که خیاط می تواند دوخت های انتهای کار را در کمترین مقدار استاندارد یعنی 3 میلی متر ببرد. این کار سبب می شود تا در مصرف نخ در تیراژ بالا میزان زیادی صرفه جویی شود. قطع کن اتومات از هدر رفت انرژی و وقت جلوگیری می کند و سرعت کار را بطور چشمگیری افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین گالری تصاویر