رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان به ابهر با ۲ فوتی و ۲ مصدوم خبر داد.
29e24fde-0745-45c0-a781-eb16fc5634ee

به گزارش گروه سایر رسانه های پایگاه خبری صبح ابهر ؛ حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان به ابهر با ۲ کشته و ۲ مصدوم خبر داد و اظهار کرد: در برخورد زنجیره‌ای چند خودرو در محور تاکستان به ابهر که عصر امروز رخ داد، ۲ نفر از سرنشینان خودروهای تصادفی فوت و ۲ نفر هم مجروح و مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: در این تصادف زنجیره‌ای ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه خودروی پراید و یک‌دستگاه خودروی سمند به یک کامیون در کیلومتر ۱۰ جاده تاکستان به ابهر برخورد کردند که نتیجه این تصادف ۲ فوتی و مصدومیت ۴ نفر بود.

مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌-درمانی قزوین همچنین از واژگونی کامیون در محور قزوین به بویین زهرا خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز یک دستگاه کامیون حامل سنگ ساختمانی در محور قزوین-بویین‌زهرا روبه‌روی انبار جهاد نرسیده به پایانه باربری به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده از محور اصلی منحرف شده و در کنار جاده واژگون شد.

اسماعیلی ادامه داد: راننده کامیون که در داخل خودرو محبوس شده بود، با کمک مردم و نیروهای امدادی رهاسازی شد و برای درمان به بیمارستان اعزام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *