فرماندار ابهر از آغاز عملیات اجرایی پروژه ورزشگاه سه هزار نفری بعد از ۱۷ سال خبر داد.
62254707

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا ؛ احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرستان به شمار می‌رود، اظهار کرد: تکمیل این پروژه یکی از مطالبات اولویت‌دار مردم ابهر به ویژه ورزشکاران است.

وی با بیان اینکه امروز اتفاق بسیار بزرگی در شهرستان رقم خورد، تصریح کرد: خوشبختانه پس از پیگیری‌های بسیار مستمر در خصوص تکمیل پروژه وزشگاه سه هزار نفره، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

این مسئول با یادآوری اینکه ترک تشریفات برای این پروژه گرفته شده است، ادامه داد: یکی از بهترین پیمانکاران استان نیز برای ادامه روند ساخت پروژه انتخاب شده است.

ذوالقدر با اشاره به اینکه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی و ترک تشریفات گرفته شده، از فردا روند اجرای پروژه آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: اتمام‌ پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌ها در شهرستان است.

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی ورزشگاه ۳ هزار نفری شهرستان ابهر در سال ۸۴ آغاز شده ولی متأسفانه با گذشت ۱۷ سال هنوز هم به پایان نرسیده است. این پروژه در این سال‌ها به پیمانکاران متفاوتی واگذار شده است ولی هیچ‌کدام نتوانسته‌اند آن را به بهره‌برداری برسانند که همین امر سبب شده این پروژه با گذشت ۱۷ سال فقط حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *