امام جمعه ابهر با انتقاد از وضعیت حادثه خیزی جاده ابهر- قیدار، گفت: ناهماهنگی‌هایی در خصوص اصلاح این جاده وجود دارد که باید برای ریشه‌یابی و حل آنها اقدام شود.
امام جمعه ابهر ، حجت‌الاسلام مرادپور ، سعید مرادپور

به گزارش گروه سایر رسانه های پایگاه خبری صبح ابهر ؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ باعث تاسف است که اراده‌ای جدی برای اصلاح این جاده وجود ندارد.

وی با توضیح اینکه تحولات عظیم کشور در حوزه جاده‌ سازی، یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در جاده‌سازی در کشورمان معجزه شده است اما استان زنجان در این خصوص نیاز به کار دارد.

خطیب نماز جمعه ابهر با تاکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز باید اصلاح شود، تاکید کرد: ناهماهنگی‌هایی در اصلاح نقاط حادثه خیز این جاده وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدام لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه راه ابهر – قیدار به یک مسیر پرخطر تبدیل شده است، ادامه داد: با احتیاط می‌توان از وقوع برخی حوادث پیشگیری کرد هرچند که در اصل باید اشکالات این جاده اصلاح شود.

امام جمعه ابهر با اشاره به اهمیت این مسیر،‌ گفت: این جاده تنها مسیر تردد ۲ شهرستان نیست بلکه در حال حاضر از سایر استان‌ها مانند همدان و کردستان نیز در این جاده تردد می شود.

جاده قیدار ـ ابهر به طول ۶۰ کیلومتر مراکز شهرستان‌های خدابنده و ابهر را به هم متصل کرده و به عنوان یک جاده شریانی به لحاظ داشتن تردد بالا، روزانه شاهد تصادفات زیادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *