فرماندار ابهر در جهت تکریم مسافرین و احصا مشکلات این پایانه از ترمینال مسافربری ابهر بازدید کرد
67543

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر امروز در بازدیدی سرزده از ترمینال مسافربری ابهر در جهت تکریم مسافرین و احصا مشکلات این پایانه از نزدیک با تعدادی از اتوبوس داران مسافربری دیدار کرد و با همراهی معروفخانی مسئول پایانه حمل و نقل در ترمینال ، تعدادی از خبرنگاران برای لمس مشکلات مسافرین ترجیح داد بصورت کاملا اتفاقی مسافر اتوبوس ابهر، تهران شود .

867563

ذوالقدر در ادامه این بازدید سرزده ، مسافر اتوبوس ابهر ، تهران شد تا از نزدیک در جریان مشکلات مسافران ، کنترل کرایه ها و تسهیلات خدماتی داخل اتوبوس قرار گیرد که در همین راستا با تعدادی از مسافرین به گفتگو پرداخت .

67543

فرماندار ابهر پس از گفتگو با مسافران در اتوبوس عنوان کرد در صورت شکایت از نحوه ارائه خدمات ، اخذ کرایه بالا و سایر موارد مربوطه موضوعات را به دفتر پایانه مستقر در ترمینال گزارش دهند یا طریق فرمانداری پیگیری کنند .

2345687564

وی دقایقی نیز پای صحبتها و مشکلات رانندگان اتوبوس نشست و قول پیگیری مشکلات آنها را داد و همچنین از معروفخانی مسئول پایانه در ترمینال خواست تا در هفته پیش رو جلسه ای با رانندگان و مالکان اتوبوس ها تشکیل دهد تا از نزدیک صحبت های آنان را بشنود.

5678765

ایشان پس از پرداخت کرایه خود ترجیح داد تا در مجتمع خدماتی ملل پیاده و از این مجتمع خدماتی ، رفاهی نیز بازدید و از قسمتهای مختلف این مجموعه من جمله پمپ بنزین ، نمازخانه ، سرویسهای بهداشتی ، رستوران و غرفه های فروش بازدید و نشستی کوتاه با مدیریت این مجموعه در خصوص مسائل مربوطه جهت ارائه تسهیلات و تکمیل مجتمع داشتند.

6754321

افضلی مدیریت مجموعه ملل ابهر با تجلیل از خدمات شبانه روزی فرماندار ابهر گفت هم استانی های ما براین باور هستند که شهرستان ابهر دارای فرمانداری توانمند و با اخلاق است که به لحاظ پیگیریها و اخلاق مردمداری شان زبانزد هستند و ما نیز به نوبه خود از پیگیری مشکلات مجموعه های خدماتی از فرماندار ابهر قدردانی می کنیم و انشااله ایشان برای حل پاره ای از مشکلات نیز ما را چون گذشته یاری دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *