وزیر ورزش و جوانان گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان زنجان برای ۶ پروژه شهرستان ابهر، حدود ۷۸.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
14021015000194_Test_PhotoN

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از فارس ؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان ابهر اظهار داشت: در دوم سفرهای ریاست‌جمهور برای ۶ پروژه شهرستان ابهر، حدود ۷۸.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدوارم در اولین فرصت این تخصیص‌ها انجام و نگرانی‌ها برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در مجموعه پروژه‌های این شهرستان ۳ استخر وجود دارد و پیمانکار برای استخر صایین قلعه قول داده تا ۱۰ روز آینده، از این استخر استفاده شود.

وی گفت: امکانات خوبی فراهم شده و تلاش دولت و نظام این است که شرایط را برای توسعه ورزش جوانان و نوجوانان فراهم کند.

هاشمی افزود: پیگیر موضوعات و پروژه‌های ورزشی هستم و برای مجموعه سلطانیه هم پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا اعتبارات لازم برای این پروژه فراهم و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها رفع شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان موظف است، گزارش این موضوعات را ۲ هفته یک بار به بنده بدهد تا اگر مشکلی بود انتقال داده و حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه استخر شهر هیدج گفت: ما در آنجا حضور پیدا کردیم و اعتبارش نیز پیش‌بینی شده است. امیدوارم دغدغه و نگرانی‌ها رفع شود و مبارک مردم باشد. امیدوارم خدمت‌گذار خوبی برای مردم باشیم و برای توسعه ورزش که یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است، گام‌های اساسی‌‌ برداریم.

شایان‌ذکر است، که برنامه حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در استان زنجان قرار بود دو روزه انجام بشود اما به احترام شهدای حادثه تروریستی کرمان با تغییراتی روبه‌رو شد که مهم‌ترین برنامه این سفر یعنی دیدار عمومی مردم استان زنجان با رییس جمهور به‌روز شنبه ۱۶ دی‌ماه موکول شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *