zolghadr004

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ، در حکم احمد وحیدی وزیر کشور خطاب به احمد ذوالقدر آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار زنجان به سمت فرماندار شهرستان ابهر برای مدت چهار سال منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی و در چارچوب قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی و تعاملات لازم با مسئولین سایر سازمان ها و نهادها، با تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی و بهره گیری از نیروهای متعهد، ارزشی و متخصص در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و سرافراز باشید.

۱- برنامه ریزی برای رشد و گسترش و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و پاسداشت ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

۲- برقراری و گسترش نظم و تأمین امنیت شهروندان حوزه محل مأموریت و راهبری جلسات شورای تأمین و نظارت بر حسن اجرای مصوبات آن.

۳- پیش بینی و تشکیل شوراهای موردنیاز برای همکاری، همراهی و همگرایی صاحب‌نظران و مسئولین محلی به منظور بهبود فعالیتهای اقتصادی، فرهنگی، علمی، فناورانه و آموزشی.

۴- برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر اقدامات مربوط به کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی.

۵- پیش بینی تمهیدات و اقدامات لازم برای ایجاد هماهنگی و توسعه همکاری بین دستگاه اجرایی، سازمان های محلی، نهادهای انقلاب اسلامی و شوراهای محلی.

۶- شناسایی استعدادها، فرصت ها، مزیت ها و نیازهای شهرستان برای اتخاذ تصمیمات و اجرای سیاست‌های راهبردی توسعه ملی و بسیج امکانات برای پیشرفت اقتصادی، محرومیت‌زدایی و تهیه، تدوین، تصویب و اجرای سند پیشرفت شهرستان.

۷- بکارگیری و استفاده از نیروهای با تجربه، جوان و دارای روحیه انقلابی، ارزشی و تحصیلکرده در مسئولیت‌های اجرایی.

۸- برقراری ارتباط و تعامل گسترده اقشار مختلف مردم و ایجاد مکانیزم های لازم برای دریافت و رسیدگی به گزارش ها، شکایات، پیشنهادها و نظرات آنان به صورت چهره به چهره و غیر حضوری.

شایان ذکر است که احمد ذوالقدر از دی ماه سال 1400 تاکنون به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان فعالیت داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *