تدوین شیوه نامه اجرایی مدیریت نخاله های ساختمانی و عمرانی آغاز گردیده و پس از نگارش نهایی به شورای محترم شهر ابهر جهت تصویب تقدیم خواهد شد.
897654321

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ رضا حیدری شهردار ابهر در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گفت: پسماندهای عمرانی و ساختمانی ( نخاله های ساختمانی ) باید به روش اصولی و طبق قانون مدیریت پسماند و آئین نامه های اجرایی آن به شکلی نوین مدیریت گردند و روش فعلی و مدیریت سنتی جوابگوی انتظارات شهروندان محترم نبوده و تلاش خواهیم کرد معضلات و مشکلات فعلی به بهترین شکل حل گردد.

765432

ایشان با اعلام این نکته که نخاله های ساختمانی ره آورد توسعه شهرها و افزایش جمعیت هستند از ایجاد ساختار مدیریتی و اجرایی پسماند ساختمانی در شهرداری خبر داد و افزود : نخاله های ساختمانی از محل تولید باید مدیریت شوند و نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران و ماشین آلات حفار و خودروهای فعال و صدور مجوز و برگ تردد از ضروری ترین اقدامات در این زمینه میباشد .

2345698875

شهردار ابهر خواستار تهیه ساز و کار جدید برای صدور پروانه ساختمانی ، عدم خلاف و صدور پایان کار و همچنین تهیه دستورالعمل‌های جدید برای پیمانکاران شهرداری و سایر پیمانکاران پروژه های خصوصی و دولتی شد و تاکید کرد در کلیه پرونده های ساختمانی باید گواهی عدم خلاف مدیریت پسماند ساختمانی اعمال گردد .

21q34567

مهندس حیدری به اهمیت تاسیس کارگروه شهرستانی مدیریت پسماند عمرانی و ساختمانی اشاره کرد و با بیان این موضوع که برطرف نمودن مشکلات اجرایی در زمینه پسماند نیازمند هماهنگی بین ارگانها ، ادارات دولتی و همکاری شهروندان گرامی میباشد اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک اقدامات موثری در این حوزه انجام گیرد .

rokesh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *