مهندس رضا حیدری شهردار ابهر : شهرداری و شورا تمام توان خود را برای بازگشایی معابر و تسهیل در تردد شهروندان بکار گرفته است.
مهندس رضا حیدری شهردار ابهر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ شهردار ابهر با بیان اینکه با تعامل سازنده و ارایه خدمات شهری امیدوار به انجام کارهای ماندگار، گره گشا و در شان شهروندان فهیم و قدرشناس ابهر هستیم، گفت: سیاست شورا و شهرداری همکاری و تعامل با شهروندان برای تملک املاک موجود در طرح‌های عمرانی است که در این مسیر همکاری مردم نیز ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده طبق بودجه مصوب با اولویت بندی پروژه های عمرانی و تملک و بازگشایی معابر جهت تسریع در پیشبرد اهداف مدیریت شهری افزود: انتظار می رود با پیگیری مدیران نواحی و حمایت اعضای شورا و تعامل شهروندان قدرشناس به زودی به نتیجه رسیده و شاهد بازگشایی معابر باشیم، ضمنا در بخش تملکات شاهد اقدامات خوبی توسط برخی نواحی هستیم که ضروری است این موضوع در سایر مناطق نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

رضا حیدری در پایان از مدیران نواحی خواست در راستای حفظ جان شهروندان محترم ، نسبت به شناسایی مالکین املاک فرسوده که خطر آفرین هستند اقدام وبا رایزنی و اقدامات قانونی در صدد رفع خطرات احتمالی باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *