قیمت خرید بست کرکره ای در 1402 چقدر است؟و از کجا بخریم؟! قیمت خرید بست کرکره ای که یکی از ملزومات دیوارچینی بلوک های هبلکسی به شمار می رود، در حد و اندازه خود، روی قیمت تمام شده اجرای پروژه ...
317021ad-e38d-495b-a2f3-b230952f7623

قیمت خرید بست کرکره ای که یکی از ملزومات دیوارچینی بلوک های هبلکسی به شمار می رود، در حد و اندازه خود، روی قیمت تمام شده اجرای پروژه تاثیر دارد. اگر در مورد قیمت این نوع بست، اطلاعات زیادی ندارید در ادامه با ما همراه باشید.

1cb6cdaa a946 48d6 b203 464ff0a0ca56

آیا بست کرکره ای، یک نوع بست هبلکس است؟

قبل از آنکه بخواهیم در مورد بست هبلکس صحبت کنیم، لازم می دانیم به صورت خیلی مختصر و کوتاه در مورد بلوک های هبلکسی صحبت کنیم و آن را به شما بشناسانیم. بلوک های هبلکسی یکی از مدرن ترین و جدیدترین مصالح ساختمانی به شمار می روند و به دلیل روش خاصی که در تولید و ساخت آنها رعایت می شود، یکی از سبک ترین بلوک های موجود هستند.

برای آنکه بتوان بلوک های هبلکسی را خیلی محکم در کنار هم قرار دارد، به ابزارهای متفاوتی نیاز است که یکی از آنها بست کرکره ای نام دارد. بست های کرکره ای، از جنس فلز هستند و وقتی به سطح آنها نگاه می کنید موج هایی روی آن به چشم می خورد. با این توضیح می توانیم بگوییم، بست های کرکره ای یک نوع بست هبلکس به شمار می روند. این بست به مانند یک میخ، و با قرار گرفتن در درزهای عمودی دو بلوک مجاور هم، به بلوک های هبلکسی وارد می شود.

قیمت خرید بست کرکره ای، موضوع مهمی است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اما خوب است بدانید که بست های کرکره ای اگر قرار باشد وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، می بایست درجه یک باشند و بست های درجه یک را نیز تنها می توان از منابعی خریداری کرد که معتبر هستند. طبق گزارش های به دست آمده از مشرق، ایلنا و فارس، سورنا هبلکس، بست کرکره ای درجه یک را وارد بازار کرده و در اختیار متقاضیان قرار داده است. این بست ها دو عدد بلوک هبلکس را خیلی خوب در کنار هم نگه می دارند.

317021ad e38d 495b a2f3 b230952f7623

قیمت خرید بست کرکره ای (بست کرکره ای هبلکس) چقدر است؟

قیمت خرید بست کرکره ای به مانند خیلی از مصالحی که در حوزه ساختمان به کار برده می شوند، از یک قیمت ثابت و مشخص پیروی نمی کند. علت این اتفاق نیز پارامترهایی هستند که به صورت کلی روی قیمت این بست تاثیر می گذارند. از جمله عواملی که باعث می شوند نتوان این بست ها را با یک قیمت ثابت در بازار خریداری کرد، این موارد هستند:

  • برند ارائه دهنده بست کرکره ای هبلکس یکی از قدرتمندترین عوامل تغییر دهنده قیمت این نوع بلوک به شمار می رود. برندهای متفاوتی در کشور در حال فروش این بست هستند و هر کدام نیز با توجه به مواردی که خود در نظر دارند، قیمت متفاوتی را برای فروش این بست در نظر می گیرند.
  • گالوانیزه کردن بست ها، نیز به نوع خود روی قیمت تاثیر دارد. گالوانیزه یک نوع پوشش است که روی بست ها قرار می گیرد. این پوشش از زنگ زدن بست های کرکره ای جلوگیری می کند. به خاطر داشته باشید، قیمت خرید بست کرکره ای گالوانیزه از بست هایی که گالوانیزه نیستند، گران تر است.
  • حجم خرید نیز روی قیمت تاثیر دارد. در پروژه هایی که حجم زیادی از بست های کرکره ای خریداری می شود، معمولا فروشنده تا جایی که برایش سود داشته باشد، قیمت را کاهش می دهد. البته برای این مورد باید به عرضه کنندگان معتبر و بزرگ در سطح کشور مراجعه کنید که نام یکی از آنها را در ادامه خواهیم برد.

با توجه به مواردی که در بالا اشاره کردیم، به خوبی مشخص شد که چرا بست های کرکره ای را نمی توان با قیمت یکسانی در بازار خریداری کرد.

8061d71e 6099 440a 8d54 84e39a144005

قیمت خرید بست کرکره ای بالاتر است یا بست رادیکالی؟

در خصوص عواملی که روی قیمت خرید بست کرکره ای تاثیر دارند، نکاتی را بیان کردیم. حال، خوب است به مقایسه قیمت این بست با یکی از رایج ترین بست های هبلکسی نیز بپردازیم. از دیگر بست هایی که در دیوارچینی بلوک های هبلکسی از آن زیاد استفاده می شود، بست های رادیکالی هستند. بست های رادیکالی برای اتصال دیوار به سازه مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته مهمی که باعث شده نتوان از بست های رادیکالی در ساخت یک بنا صرف نظر کرد، استحکامی است که با وجود آنها در ساختمان ها ایجاد می شود. بست های رادیکالی به دلیل شکل خاصی که دارند به دیوار اجازه می دهند به مقدار خیلی محدود، در راستای افق جا به جا شود. این جا به جایی، مانع از تخریب دیوار در زمان وقوع زلزله می شود.

به دلیل نقش مهم و سرنوشت سازی که این بست ها دارند، قیمت آنها از قیمت سایر بست هایی که در دیوارچینی بلوک های هبلکسی استفاده می شود، بالاتر است. قیمت این بست ها چندین برابر قیمت بست های کرکره ای است.

برای دریافت قیمت خرید بست کرکره ای 1402 چه کنیم؟

وقتی پای خرید بست های کرکره ای به میان می آید، باید به دنبال فروشندگان و مراجعی بود که می توانند قیمت خرید بست کرکره ای را بِروز اعلام کنند. از جمله این منابع می توانیم به سورنا هبلکس اشاره کنیم. این مجموعه، قیمت بست های کرکره ای را به روز به شما می گوید و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید هزینه پروژه ای که می خواهید در آن از بست های کرکره ای استفاده کنید، به راحتی تخمین بزنید.

علاوه بر مناسب بودن قیمت بستی که توسط این مجموعه ارائه می شود، بالا بودن کیفیت بست ها نیز مساله مهم دیگری است که باید به آن اشاره کرد. شرکت سورنا، بست های گالوانیزه را با قیمتی مناسب ارائه می کند و به این شکل به شما کمک خواهد کرد تا صرفه جویی قابل ملاحظه ای در پروژه های خود داشته باشید.

کلام آخر

ما در این مقاله در مورد قیمت بست های کرکره ای نکاتی را بیان کردیم. به خاطر داشته باشید، بست کرکره ای سورنا هبلکس، گالوانیزه است، قیمت مناسبی دارد و از بهترین متریال ها در ساخت آن استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *