روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر دیدار وگزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت این شهرستان به ویژه در زمینه توانمندسازی خانواده های عزیز تحت حمایت ارائه داد.
احمد ذوالقدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر دیدار وگزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت این شهرستان به ویژه در زمینه توانمندسازی خانواده های عزیز تحت حمایت ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش وهمت جهادی کارگزاران این نهاد توفیقات خوبی در بخش های مختلف بدست آمده است ، گفت : مهمترین راهبرد کمیته امداد استان زنجان در سالجاری با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری   (مد ظله العالی ) توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از طریق توسعه وتقویت خدمات اشتغال ، مسکن ، فرهنگی به مددجویان عزیز تحت حمایت است .

صالحی با اشاره به رویکرد این نهاد در خصوص بهره گیری از ظرفیت مردم برای حمایت از خانواده های تحت حمایت افزود : با همین رویرکد جشن نیکوکاری امسال با شعار « عیدی برای همه » از دوازدهم تا چهاردهم اسفند ماه در پایگاههای مدارس ، مراکز نیکوکاری ومحل برپایی نماز وحدت بخش جمعه همزمان با سراسر کشور در سطح استان به منظور تامین نیازهای خانواده های عزیز تحت حمایت در آستانه سال نو برگزار می شود .

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر نیز با قدردانی از عملکرد کمیته امداد استان زنجان در عرصه توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های تحت حمایت بر محرومیت زدایی ورسیدگی هر چه بهتر به خانواده های تحت حمایت  در شرایط کنونی تاکیدو آمادگی فرمانداری وادارات شهرستان را برای همکاری در اجرای مطلوب برنامه های کمیته امداد اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *