مراسم بدرقه ابولفضل کتابیفرد قهرمان عضو تیم‌ ملی رشته پاورلیفتینگ ابهری شامگاه روز دوشنبه برگزار گردید.
IMG_20221130_092142_667

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر مراسم بدرقه ابولفضل کتابیفرد قهرمان عضو تیم‌ ملی رشته پاورلیفتینگ ابهری شامگاه روز دوشنبه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر برگزار گردید، آقای سیدعلی اکبر حبیبی، رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گفت: حمایت از قهرمانان و ورزشکاران از برنامه های این هیئت خواهد بود.
حبیبی با اشاره به اینکه باید بین ورزشکاران و هیئت هماهنگی وجود داشته باشد، افزود: ورزشکارانی که با هماهنگی هیئت به مسابقات اعزام شوند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
وی، ابولفضل کتابی فرد را از قهرمانان بااخلاق منطقه دانست و اظهار داشت: باید از حمایت های اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی ابهر در حمایت از این قهرمانان قدردانی کرد.
در ادامه علی مقدم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر نیز ضمن اعلام حمایت از قهرمانان ورزشی گفت: برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است که باید برای آن تلاش کرد.
مهندس سعید بهاوری، عضو شورای شهر ابهر نیز ضمن قدردانی از اقدام هیئت بدنسازی ابهر در بدرقه یک قهرمان ورزشی گفت: سیاست شورا در حمایت از ورزش بوده و اسیر حاشیه ها نخواهیم شد و اجازه نخواهیم داد تا حاشیه ها بین شورا و اداره ورزش فاصله بیندازد.
آقای شهبازی رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، شهدا را قهرمانان واقعی عنوان کرد و گفت: در کنار قهرمانی باید به حوزه اخلاق بیش از پیش پرداخته شود.
شهبازی، ابولفضل کتابیفرد را نماینده مردم کشور دانست و افزود: این قهرمان، امروز متعلق به یک شهر و استان نیست و نماینده ایران اسلامی محسوب می شود.
ابولفضل کتابی فرد، به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که در دوبی امارات برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

مسعود دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *