محمدرضا احمدپور شهردار جدید شهر صائین قلعه معارفه شد
DSC_0117

مراسم تودیع و معارفه محمدرضا احمدپور شهردار جدید شهر صائین قلعه با حضور حجت الاسلام نوری امام جمعه صائین قلعه، احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر، خلجی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان، اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده های معظم شهدا، جمعی از مدیران استانی و شهرستان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

photo8315687668

خلجی افزود: محمدرضا احمدپور شهردار جدید تأییدیه‌های لازم را کسب و حکم آن توسط استاندار صادر شد و محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

photo8315694777

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان گفت: محمدرضا احمدپور در ادارت مختلف مانند شهرداری شهر هشتگرد ، وزارت کشور و استانداری تهران مشغول به فعالیت بوده است.

photo8315693487

وی در خصوص اختلاف در شورای شهر ابهر گفت: ادامه اختلافات فی‌مابین اعضا به صلاح منطقه نیست و همه اعضاء شورای اسلامی باید به قانون تمکین کنند و قانون در بحث مدیریت شهری فصل‌الخطاب است.

photo8315671894 1

خلجی گفت : همان قانونی که شورا محترم اسلامی براساس آن انتخاب می‌شوند، در همان قانون احکام و تکالیف اعضاء شورای اسلامی مشخص است که باید با رعایت اصل وحدت و همچنین دوری از تصمیمات هیجانی ملزم به اجرای قانون باشند.

photo8315671894 1

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان گفت: حفظ رضایتمندی مردم به عنوان اصلی‌ترین شاخص ارزیابی شهرداری است و اگر مردم به عنوان شهروندان و ولی‌نعمتان از عملکرد شهرداری راضی نباشند این ارگان قطعا دچار مشکل خواهد شد و باید روش فعالیت خود را اصلاح کند، بنابراین شهرداری و اعضاء شورا باید در جهت رضایتمندی شهروندان گام بردارند.

DSC 0117

در این مراسم از زحمات آقای واعظی سرپرست شهرداری تقدیر و آقای محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار جدید صائین قلعه معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *