پروژه اصلاح هندسی و بهسازی میدان زیدالکبیر در هفته دولت کلنگ زنی شد
64532

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ رضا حیدری در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه اصلاح هندسی و به‌سازی میدان زیدالکبیر در هفته دولت در ابهر ضمن عرض خیرمقدم‌گویی خدمت اصحاب رسانه و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر و جناب فرماندار گفت:پروژه‌ای که اکنون شاهد آن هستیم طرح ساماندهی میادین شهر ابهر است و با توجه به برنامه‌ها و اهدافی که شهرداری و شورای شهر ابهر دارد کلیه امور بر اساس مطالعه‌محوری‌، محله‌محوری و مردم‌محوری است.

وی تصریح کرد: ساماندهی و به‌سازی ۷ میدان شهر ابهر اعم از میدان‌های زیدالکبیر، پیر، توحید، خلیج‌فارس حسین‌آباد، میدان جانباز، تمدن و امام خمینی در دستور کار شهرداری است.

رضا حیدری با بیان اینکه اعتباری که ما برای این میادین اختصاص دادیم ۱۵ میلیارد تومان است، گفت: بحث اصلاح و بازنگری میادین در دستور کار شهرداری است.

شهردار ابهر افزود: چندین سال بود که میادین به صورت راکد باقی مانده و کار خاصی در آنها انجام نشده بود با طرح‌هایی که توسط مشاورین طراحی شده و در جلسات مختلف بازنگری و مصوب شده این پروژه‌ها انجام خواهد شد و انشالله به زودی شاهد رشد و شکوفایی شهر ابهر باشیم.

وی گفت: علت انتخاب میدان زیدالکبیر برای کلنگ‌زنی، تجمیع میدان انگور با قبه امام‌زاده زیدالکبیر است و میدان به صورت لوبیایی شکل خواهد شد و حریم قبه افزایش پیدا خواهد کرد.

این مسئول افزود: این میدان مرکز تجمع مردم و انجام آیین‌های مذهبی و ملی شهر ابهر خواهد بود و بلوار امتداد می‌یابد و میدان انگور حذف می‌شود و به میدان زیدالکبیر اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *