در هفته دولت بلوار مالیات در شریف آباد کلنگ زنی شد
234234234

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ شهردار ابهر گفت: این کلنگ زنی همزمان با اولین روز هفته دولت انجام شده و بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پروژه اختصاص داده شده است.

آئین کلنگ زنی بلوار مالیات با حضور احمد ذوالقدر فرماندار ابهر، شکوری مدیر کل امور مالیاتی استان، حیدری شهردار ابهر، بهاوری رئیس شورای اسلامی شهر ابهر و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر، معتمدین ، خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه و مطبوعات و مسئولین ادارات شهرستان در ناحیه شریف آباد برگزار شد.

9876543

رضا حیدری در مراسم کلنگ‌زنی بلوار مالیات با عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند به دولتمردان گفت: همزمان با هفته دولت، توسط شهرداری ابهر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بسیاری خواهیم بود.

786543

وی تصریح کرد: افتخار ما این است که طبق فرموده حضرت امام(ره) در خدمت مردم باشیم و این که تمام تلاش خود را خواهیم کرد که باعث نشاط و شادابی در زندگی مردم باشیم.

حیدری با بیان اینکه پروژه‌ای که هم اکنون شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم، کلنگ‌زنی بلوار مالیات است،گفت: کل مسیر این پروژه به طول ۳هزار و ۶۸۵ متر است که هزار و ۵۰۰ متر آن در داخل شریف‌آباد و مابقی در داخل شناط خواهد بود.

12345

شهردار ابهر افزود: اعتبار اختصاص یافته به این طرح ۵ میلیارد تومان خواهد بود و این پروژه از طریق مشاور مجرب تهیه طرح شده و با کمک فرمانداری و طی مطالعات انجام شده تاییدیه طرح صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ساماندهی این مسیر، ورودی اتوبان ابهر به تهران نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

65432

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *