قطعا پرینت دانشجویی ارزان، صرفا تبلیغ نیست. زیرا این کار در مراکزی مانند زودکپی انجام می شود. این مرکز که فعالیت اصلی او کپی پرینت است تمام تلاش خود را کرده تا بتواند هزینه دانشجویان را کاهش دهد و بهترین کیفیت را نیز به آن ها ارائه کند. اما سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که از کجا متوجه شویم این ادعا توسط مراکز چاپی مختلف، واقعیت دارد یا فقط تبلیغ است؟ آیا می توان به همه آن ها اعتماد کرد؟ قطعا خیر !
97dd14e7-0a54-4da9-abfa-c86a835a9727

قطعا پرینت دانشجویی ارزان، صرفا تبلیغ نیست. زیرا این کار در مراکزی مانند زودکپی انجام می شود. این مرکز که فعالیت اصلی او کپی پرینت است تمام تلاش خود را کرده تا بتواند هزینه دانشجویان را کاهش دهد و بهترین کیفیت را نیز به آن ها ارائه کند. اما سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که از کجا متوجه شویم این ادعا توسط مراکز چاپی مختلف، واقعیت دارد یا فقط تبلیغ است؟ آیا می توان به همه آن ها اعتماد کرد؟ قطعا خیر !

 

249c38d7 cfa6 4f22 962a 355bf649fd2c

پرینت ارزان

این روزها که تعداد مراکز چاپی رو به افزایش است اغلب آن ها به سراغ تبلیغاتی رفته اند تا بتوانند خود را نسبت به رقبا متمایز کنند. یکی از این تبلیغات پرینت دانشجویی ارزان است. جالب است بدانید که این جمله در برخی از مراکز صرفا یک تبلیغ است. زیرا هنگامی که به آن ها مراجعه می کنید با قیمت های نجومی و سرسام آور مواجه می شوید. اما قطعا در برخی دیگر از مراکز همچون زودکپی که عمده فعالیت آن ها در حیطه کپی پرینت می باشد واقعیت دارد و شما به عنوان دانشجو، دانش آموز و … می توانید با اطمینان از خدمات این مجموعه ها  استفاده کنید.

 

چرا خدمات چاپی در زودکپی ارزان است؟

مجموعه زودکپی توانسته با استفاده از دستگاه های مدرن، مدیریت هوشمند و تجربیات ارزشمند، خدمات خود را به طور مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد. قطعا مواردی از جمله مدیریت در خرید کاغذ و مواد اولیه، سرویس و نگهداری صحیح از دستگاه ها و جلوگیری از خرابی آن ها، کاهش هزینه های سربار و  … علاوه بر کم کردن هزینه های مجموعه، پرینت ارزان و باکیفیت را ارائه دهد.

این مرکز علاوه بر عملکرد مطلوب و کسب رضایت بی نظیر از سوی مشتریان، حیطه فعالیت و خدمت رسانی خود را افزایش داده و امکان ارسال سفارشات علاوه بر شهر تهران، به سایر شهرهای ایران را نیز دارد. قطعا هر چقدر میزان سفارش مشتری و تیراژ موردنظر او بالاتر باشد هزینه کپی پرینت ارزان تر تمام خواهد شد.

قطعا مرکز زودکپی همانند سایر رقبای خود از تبلیغات برای شناخته شدن هر چه بیشتر استفاده می کند و یکی از تبلیغات او پرینت دانشجویی ارزان است. خوشبختانه این تبلیغ واقعیت دارد و دانشجویان مختلف می توانند از سرتاسر کشور، فایل ها، جزوات و … را برای این وب سایت ارسال کنند و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

3dd950d8 f836 498d 812e 0e56eaf5efda

 

چرا دانشجویان باید از خدمات زودکپی استفاده کنند؟

بدون شک دانشجویان به دنبال مراکزی هستند که خدماتی همچون کپی پرینت را با ارزان ترین قیمت، بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ارائه دهند. اغلب دانشجویان دغدغه های مختلفی دارند و به دلایل زیر به آن ها توصیه می کنیم تا به سراغ مرکز زودکپی بروند:

  • دانشجویان برای مراجعه به مراکز حضوری، باید زمان زیادی صرف کنند و قطعا دانشجویان زمان کافی برای انجام این کار در اختیار ندارند. آن ها می توانند سفارشات خود را به مرکز زودکپی که به طور آنلاین فعالیت می کند ارسال کنند.
  • مراکز چاپی که به طور حضوری فعالیت می کنند در تمام ساعات شبانه روز فعال نیستند و شما نمی توانید در هر زمانی به آن ها مراجعه کنید. اما مراکزی همچون زودکپی که به طور اینترنتی فعالیت می کنند هیچ محدودیتی از نظر زمان و مکان ندارند و در هر زمان از شبانه روز می توانید سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید.
  • اگر تاکنون به مراکز مختلفی مراجعه کرده اید حتما با مشکلاتی از جمله گم شدن فایل ها و برگه های چاپی خود مواجه شده اید. در حالی که این چالش ها در هنگام استفاده از خدمات اینترنتی وجود ندارد و شما سفارش خود را به طور منظم و بدون هیچ مشکلی دریافت خواهید کرد.
  • بروز نبودن دستگاه ها و عدم استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در پرینت فایل ها، معضلی است که اغلب دانشجویان از آن ناراضی هستند. زیرا باعث می شود که جزوات آن ها کمرنگ چاپ شوند و از کیفیت مناسب برخوردار نباشند.

 

97dd14e7 0a54 4da9 abfa c86a835a9727

 

ویژگی های مرکز زودکپی چیست؟

مجموعه زودکپی نسبت به سایر رقبای خود امتیازاتی دارد که به شرح زیر است:

·         قیمت مناسب

تمام خدمات از جمله کپی پرینت، سیمی کردن، صحافی، چاپ بنر، چاپ پلات و … با ارزان ترین قیمت ممکن انجام خواهد شد و این موضوع برای دانشجویان و افرادی که به دنبال چاپ ابزارهای تبلیغاتی هستند بسیار جذاب است. البته پارامترهایی از جمله بالابودن تیراژ، نوع چاپ، گرماژ کاغذ و … نقش مهمی در قیمت نهایی دارند.

·         دسترسی آسان

به طور کلی خدمات اینترنتی طرفداران بیشتری نسبت به خدمات حضوری دارند. به همین دلیل اغلب دانشجویان به سراغ مراکز آنلاین متمایل می شوند تا بتوانند علاوه بر قیمت ارزان تر، محدودیت زمانی و مکانی را از بین ببرند و از هر جای ایران بتوانند بهترین خدمات را دریافت کنند.

·         کیفیت بالای کپی پرینت

از مهم ترین ویژگی های مجموعه زودکپی، بالا بودن کیفیت خدمات است. این موضوع به دلیل استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن است. در سال های گذشته تنوع زیادی در فناوری چاپ وجود نداشت. اما امروزه شاهد هستیم که با استفاده از دستگاه های موجود در مراکز مانند زودکپی می توان اقدام به چاپ دیجیتال و چاپ افست کرد. هر کدام از این موارد در مواقع مختلف کاربرد دارند. به طور مثال از چاپ افست برای تیراژ بالا استفاده می شود. زیرا جزو فناوری های گران قیمت است و برای تیراژ پایین مقرون به صرفه نمی باشد. اما در چاپ دیجیتال تیراژ چندان مهم نیست و هزینه نهایی بر اساس تعداد برگه ها تعیین می شود.

شما عزیزان می توانید قبل از ثبت سفارش در مجموعه زودکپی، قیمت و کیفیت آن را با سایر رقبا مقایسه کنید و سپس انتخاب خود را با خیال راحت انجام دهید. این روزها تقریبا همه دانشجویان به خوبی می دانند که خدمات اینترنتی مزایای بیشتری دارند و تلاش می کنند تا برای کاهش هزینه های خود از این روش استفاده کنند.

·         پرداخت بعد از تحویل سفارش

مجموعه زودکپی این فرصت را به مشتریان خود می دهد تا وقتی که سفارش به دستشان نرسیده و از کیفیت کار خود راضی نبودند عملیات پرداخت را انجام ندهند و بعد از این که سفارش به دستشان رسید و رضایت خاطر داشتند بعد هزینه را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *