حجت الاسلام دکتر حسن شجاعی خطاب به مردم و دکتر منصور علیمردانی پیام تبریکی صادر کرد
دکتر حسن شجاعی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ پیام حجت الاسلام دکتر حسن شجاعی پیرامون انتخابات یازدهم اسفندماه، خطاب به مردم عزیز منطقه و تبریک به منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به قرار زیر است

بسمه تعالی
“ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا و لا تحزنوا”

با سپاس بی‌کران به درگاه الهی و ستایش و قدردانی از مردم سرافراز ایران عزیز که با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بار دیگر حماسه ای بزرگ و فراموش نشدنی خلق نمودند و پشتوانه‌ای سترگ را برای اقتدار، سربلندی و پیشرفت نظام اسلامی رقم زدند.

بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران از جمله مردم شریف حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه می باشند كه بار دیگر چنین حماسه ای شور انگیز و آگاهانه را خلق نمودند.

اینک با پایان این انتخابات سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر دوش برادر گرامی جناب آقای دکتر منصور علیمردانی قرار گرفته است و ضمن تبریک صمیمانه به ایشان، آرزوی توفیق خدمتگزاری هر چه بیشترشان به مردم عزیز و میهن اسلامی را داشته و از همه نخبگان و دلسوزان منطقه با هر تفکر و گرایشی دعوت می نمایم تا ایشان را در امر خدمت رسانی به مردم شریف منطقه یاری رسانند.

خداوند متعال را شاکر هستم که توفیق چهار سال نمایندگی مردم شریف و ولایت مدار ابهر، خرم دره و سلطانیه را نصیب اینجانب نمود و در راستای آبادانی منطقه و کشور و پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی، فصل جدیدی از خدمتگزاری در تاریخ منطقه رقم خورد.

لازم است تا از تمامی همراهان این حقیر از بزرگان، نخبگان و اقشار مختلف مردم در شهر ها و روستاهای مختلف منطقه نیز تشکری گرم نمایم که خالصانه و در راه رضای الهی و بدون هیچ چشم داشت دنیوی، این حقیر را در تمامی این ایام برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی همراهی نمودند.

از تمامی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و نیز تمامی اقشار مختلف مردم نظیر طلاب و روحانیون ، بازاریان، کشاورزان، هیئات مذهبی، فرهنگیان، ورزشکاران، کارگران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان، دانشجویان و نیز همه آحاد مردم فهیم و انقلابی شهر های ابهر، خرمدره، هیدج، صائین قلعه و سلطانیه و روستاهای تابعه، صمیمانه قدردانی نموده و مراتب سپاس و احترام خود را اعلام می نمایم.

در پایان به کلام نورانی امیرالمومنین علی علیه السلام تأسی کرده که می فرمایند: خداوندا! تو خود شاهدی آن‌چه از ناحیه‌ی ما صورت گرفت، نه رقابتی برای تصاحب قدرت، و نه تلاشی برای فزونی ثروت بود؛ بلکه می‌خواهیم نشانه‌های دین تو را آشکار و اصلاح را در سرزمین‌های تو برقرار سازیم تا بندگان مظلوم تو ایمن گردند و حدود الهی برپا شود.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *