قیمت بلیت اتوبوس‌های ابهر تهران و بالعکس باید به نرخ قبل از عید برگردد.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ قیمت بلیت اتوبوس‌های ابهر تهران و بالعکس باید به نرخ قبل از عید برگردد.

 

 مدیر پایانه مسافربری ابهر گفت: نرخ بلیت اتوبوس‌های برون شهری که برای طرح نوروزی ۲۰ درصد افزایش یافته بود از ۲۰ فروردین لغو شده است.

 

معروفخانی گفت: نرخ بلیت اتوبوس که در ۲۵ اسفند سال گذشته برای ایام نوروز افزایش ۲۵ درصدی داشت از ۲۰ فروردین به نرخ قبلی بازگشته و قیمت بلیت اتوبوس‌های ابهر تهران ۲۵ درصد کاهش یافته و از ۸۲ هزار تومان طرح نوروزی به ۶۵ هزار تومان در اتوبوس‌های ۳۲ نفره و ۷۵ هزار تومان در اتوبوس های ۲۵ نفره کاهش یافت .

 

مسئول پایانه مسافربری ابهر گفت، تمامی شرکت‌های حمل ونقل مسافری باید نرخ‌های خود را کاهش دهند و قیمت‌های مسیر‌ها ابهر به تهران و بالعکس به نرخ پیش از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ بازگردد.

 

وی در ادامه افزود: نظارت‌ها در این حوزه توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در صورت می‌گیرد و باید شرکت‌های حمل ونقلی مسافری آن را اجرایی کنند.

 

معروفخانی افزود در صورت تخلف شرکتها نسبت به اخذ کرایه ی اضافی به شدت با آنها برخورد شده و به کمیسیون تخلفات ارجاع داده می‌شوند.

 

این مسئول در خصوص پذیرایی در اتوبوس ها افزود : پذیرایی از مسافران ازقبیل آب معدنی و کیک الزامی میباشد و در صورت گرانفروشی و عدم پذیرایی در اتوبوسها میتوانند با مراجعه به نماینده راهداری در ترمینال یا تماس با سامانه ۱۴۱ شکایت و اعتراض خود را بیان نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *