پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

1403/02/27
08:01
همزمان با ۹ اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی سه پروژه در ابهر به بهره‌برداری رسید.
photo11084548066

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، عباس رضا حیدری در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری که همزمان با فرا رسیدن ۹ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراها انجام شد با تبریک این روز خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر ابهر، عنوان کرد: برای گرامیداشت این روز نشهرداری ابهر سه پروژه برای افتتاح و بازگشایی داشت.

مهندس عباس رضا حیدری با بیان اینکه همزمان با روز شوراها شهرداری ناحیه حسین آباد که در زمینی به متراژ ۳۱۰ متر مربع احداث گردیده است افتتاح شد، افزود: این واحد اداری و تجاری در دو طبقه با ۶۲۰ متر مربع زیربنا ساخته شده ایت

عباس رضا حیدری شهردار ابهر توضیح داد: با توجه به درخواست مردمی و خواسته اهالی منطقه ۱۵ خرداد و مادبافت ناحیه شش شهرداری نیز به مناسبت روز شوراها به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه دیگر پروژه در نظر گرفته شده برای این‌روز بازگشایی مسیر المهدی در منطقه مادبافت ابهر بود، افزود: این موضوع خواسته چندین ساله مردم منطقه بود که امیدواریم با این بازگشایی رفت و آمد و عبور و مرور در این مسیر تسهیل شود.

مهندس عباس رضا حیدری حیدری تاکید کرد: با مشارکت سرمایه‌گذاران و کسانی که از بابت بازگشایی مشارکت کردند چیزی حدود ۶۵۰۰ متر مربع معبر زمینه خیابان المهدی شد که امیدواریم این افتتاح‌ها باعث شود شهری آباد و شهروندی فعال داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *