با پیگیری های دکتر عباس نیا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصلاحیه طرح تفصیلی شهر ابهر با امضاء دکتر افشارچی استاندار زنجان ابلاغ شد .
علیرضا عباس نیا

به گزارش پایگاه خبری صبح ابهر، با پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر علیرضا عباس نیا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر و همچنین با مساعدت های دکتر شجاعی نماینده مردم شهرستان های ابهر ، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و مهندس ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر، اصلاحیه طرح تفصیلی شهر ابهر ابلاغ شد و طی آن ۴ هکتار از اراضی منطقه حسین آباد به محدوده شهری اضافه گردید .

طی این اصلاحیه ،۴ هکتار از اراضی حسین آباد با رفع مغایرت های موجود در طرح تفصیلی به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به محدوده شهری اضافه شد لذا بخش عمده ای از مشکلات مردم این منطقه در جهت ساخت و ساز و توسعه شهری با تصویب و ابلاغ این اصلاحیه مرتفع گردید .

گفتنی است طی سال های اخیر مردم حسین آباد در روند توسعه شهری و ساخت و ساز های خود به دلیل خارج از محدوده بودن بخشی از همین قسمت ها با مشکلات عدیده ای روبرو می شدند که با حل و ابلاغ آن امید است باعث رفاه حال همشهریان عزیزمان در منطقه گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *