محمد مقدم از توابع شهرستان ابهر روستای خراسانلو موفق به کسب رکورد کشیدن آسیایی تریلی ۷ تنی با دندان شد .

این رکورد با حضور نماینده و سر داور سازمان بین المللی کنفدراسیون ثبت رکوردهای ورزشی جهان ایمارو، تافیسا ایمارو اسپرت ویلیس به ثبت رسید.

در ثبت این رکورد که در تاریخ ‌۱۶ دیماه ۱۴۰۱ در تهران انجام شد در این رویداد معاون شهرداری منطقه ۲۱ رییس ورزش و جوانان منطقه ۲۱ تهران جناب دکتر احمد زاده و نماینده پلیس منطقه ۲۱ و معاون هیأت پرورش اندام شمالغرب ومعتمدین محلی وپیشکسوتان ونمایندگان ورزش استان تهران و زنجان حضور داشتند.

محمد مقدم با اشاره به رکورد های ثبت شده توسط وی افزود: رکوردهای قبلی من بلند کردن اجسام سنگین با دندان بود که با پیشنهاد استاد عزیزم جناب آقای مهدی مقدم قهرمان ورزش‌های قدرتی ایران این حرکت رو روی تریلی با تمرینات زیاد انجام دادم و با کمک ها وحمایت های مربی عزیزم تونستم اون رو در سطح آسیا در وزن ۹۲ کیلو گرم به متراژ ۴۰ متر در ۶۰ ثانیه بنام خود ثبت کنم و رکورد بعدی به یاری خدا تریلی ۱۷ تنی رو خواهم کشید.

وی در ادمه اضافه کرد: در این مسیر با کمک های پدر و مادر عزیزم و دعای خیرشون و مربی عزیزم که همه جوره منو راهنمایی و کمک کردن و حمایت های برادرخوبم و مردم خوب استان زنجان توانستم رکورد را ثبت نماییم.

گفتنی است این رکورد بعد از بررسی و آنالیز در کنفدراسیون ثبت رکوردهای ورزشی ایمارو به وی ابلاغ گردید.

[pars-player mp4=”https://sobheabhar.ir/wp-content/uploads/2023/07/PEh16j8P.mp4″ aspect_ratio=”16:9″ id=”58609565″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *