رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری داشت، به قتل رسید.
61735350

به گزارش گروه حوادث پایگاه خبری صبح ابهر ؛ سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را محرز و تایید کرد.

وی افزود: در پی احراز قتل از سوی ماموران و اخذ دستور قضائی، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی صراحتا اعتراف کرد.

آدینه‌لو در ادامه با اشاره به اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم بوده و در لحظه وقوع قتل در کنار هم بودند، گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر شده و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله‌ور می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این دو به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار می‌گیرد که نهایتا به جهت شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اعترافات قاتل، بیان کرد: انگیزه قتل برابر اظهارات قاتل حالت غیرعادی به جهت مصرف مشروبات الکلی عنوان شده است.

آدینه‌لو با اشاره به مؤلفه‌های تاب‌آوری و آستانه تحمل بالا در کنترل خشم و پرخاشگری، توصیه کرد: والدین نسبت به کنترل رفتار جوانان و نوجوانان اقدام همیشگی داشته و نسبت به مراودات فرزندان خود با افراد ناباب حساس باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *