رضا حیدری شهردار ابهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه روز خبرنگار یکی از روزهای خوب و مهم برای ماست، اظهار کرد: خبرنگاران یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند.
IMG_0976

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر، رضا حیدری شهردار ابهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه روز خبرنگار یکی از روزهای خوب و مهم برای ماست، اظهار کرد: خبرنگاران یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، تصریح کرد: این خبرنگاران قلم خود را سلاح کرده و رسانه را سنگر دفاع مقدس خود قرار دادند تا حقایق را بیان کنند و در نهایت در این راه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه اعتقادم بر این است که قلم چیزی نیست که محصور زمان و مکان باشد، متذکر شد: خبرنگاری تجسم امانت و حس وفاداری، مسئولیت و دلسوزی است خبرنگار شغل علاقه و هنر است.

مهندس رضا حیدری با یادآو ی اینکه تک تک اعضای شورای ما به دنبال این هستند که اتفاق مثبتی در شهر اتفاق افتاده و رضایت مردم جلب شود، ادامه داد: در شهرداری  با توجه به سیاست و اولویتی که وجود دارد از کار حاشیه‌ای و جزیره‌ای پرهیز می‌شود و تمام اقدامات مطالعه محور است.

شهردار ابهر با توضیح اینکه در بودجه ما که نزدیک ۵۸۰ میلیارد تومان است تمام مسائل و دغدغه‌های شهروندان با حالت طرح گنجانده شده است، اضافه کرد: در برخی از حوزه‌ها از قبیل پسماند، طرح ترافیک، اصلاح ورودی شهر، بافت فرسوده، اطلس سرمایه‌گذاری و  اصلاح طرح تفضیلی مشکلاتی  داریم که تلاش می‌شود تمام این مشکلات با مطالعه و انجام کار دقیق حل شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه کار ما ناحیه محور است اضافه کرد: ابهر پنج ناحیه دارد که هر ناحیه برای خود بودجه اختصاصی دارد و اگر داخل شهر برویم متوجه خواهیم شد که در تمامی نواحی کار در حال انجام است.

وی با توضیح اینکه کارهای بزرگی در ابهر در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع از ورودی شهر تا انتهای شهر و تمامی میادین و اصلاح هندسی معابر برنامه داریم برنامه‌هایی که کارهای زیرساختی در آن انجام می‌شود که آینده شهر را تضمین می‌کند.

وی با توضیح اینکه یکی از اولویت‌های شهرداری مردم محور بودن است یادآور شد: با توجه به همین موضوع تسهیل و تسریع در روند انجام کار مردم و تکریم ارباب رجوع از سیاست‌های اصلی شهرداری است.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر ما طرح تفصیلی است اضافه کرد: خوشبختانه این مشکل را نیست تا حدودی حل کردیم و مبالغ آن مشخص شده و بنابر قول که به مردم دادیم تلاش می‌شود تا ۶ ماه آینده اهد اصلاح این طرح باشیم که در همین راستا از بلوار خاکسار ابهری تا انتهای شریف آباد برنامه داریم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش محدوده شهر نیز هستیم که در این حوزه نیز اتفاقات خوبی انجام شده است متذکر شد: در بحث امامزاده اسماعیل شناط نیز باید گفت که این امامزاده هیئت امنا و متولی دارد و شهرداری  به عنوان تسهیلگر وارد این عرصه شده است تا کارها تسریع شود.

مهندس حیدری با توضیح اینکه کارهای ما مختص امامزاده نیست اضافه کرد: برای آرامستان امام رضا نیز همین برنامه‌ها را داریم و به دنبال این هستیم تا ورودی ابهر تا آرامستان را از طریق خیرین حل کنیم هرچند که متولی این موضوع اداره راه است.

شهردار ابهر با پرداختن به این مطلب که هرجا مردم حضور داشته‌اند ما از کارها نتیجه بسیار مطلوبی گرفته‌ایم اضافه کرد: در شهر تنش آبی داریم که با توجه به همین موضوع مجبور هستیم آبیاری شهر را مکانیزه کنیم که در همین راستا ۴۰ کیلومتر نیاز است برای لوله کشی آبیاری کار انجام شود و ۲۰ کیلومتر باقیمانده نیز در دست اقدام است‌

وی با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری و خود شهرداری یکی از مظلوم‌ترین جاها است زیرا بسیاری از کارهایی که انجام داده می‌شود گاهاً دیده نمی‌شود تاکید کرد: بابت کارهایی که انجام می‌شود منتی بر مردم نداریم زیرا وظیفه ما و تک تک پرسنل شهرداری خدمت صادقانه و مطلوب به شهروندان فهیم ابهری است و ما سرباز ولایت و نظام هستیم.

مهندس حیدری با اشاره به موضوع مطرح شده در جلسه در زمینه پارک جنگلی و جنگل کاری بیان کرد: ما فراتر از قانون نیستیم و کاری که در شهرداری انجام می‌شود بر اساس مصوبات قانونی است.

وی با اشاره به اینکه در موضوع پارک جنگلی بحث طرح جنگل کاری یک تفاهنامه و پارک جنگلی نیز یک تفاهنامه است، ادامه داد: مقام معظم رهبری سال گذشته دستور دادن که جنگل کاری اتفاق بیفتد که در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و منابع طبیعی منعقد شد و در بحث پارک جنگلی نیز فعلا محلی مشخص نیست و بودجه‌ای برای آن هزینه نشده است.

مهندس حیدری با توضیح اینکه در بحث جنگل کاری حدود ۳۰۰ اصله نهال منابع طبیعی داده بود که در سطح شهر کاشته شده است اما هزینه‌ای در این زمینه انجام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *