رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: در تصادف شاخ به شاخ پژو و نیسان در جاده ابهر - قیدار، ۲ افسر پلیس جان خود را از دست دادند.
170655792

به گزارش پایگاه خبری صبح ابهر ؛ سرهنگ مهدی میناخانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۲ امروز در محور قیدار به ابهر رخ داد که بر اثر برخورد سواری پژو و نیسان ۲ افسر پلیس جان باختند.

وی اضافه کرد: محور ارتباطی قیدار به ابهر به عنوان یکی از جاده‌های پرتردد استان زنجان محسوب می‌شود که روزانه حجم بالایی تردد خودرو در این محور انجام می‌شود.

این مسوول ادامه داد: این ۲ افسر در کردستان خدمت می کردند و درحال اعزام به مرخصی بودند.

وی اظهار داشت: محور یاد شده جزو نقاط حادثه خیز استان محسوب می شود و پیگیری های زیادی برای رفع این معضل انجام گرفته است.

میناخانی خاطر نشان کرد: حدود ۲ ماه قبل هم جلسه ای باحضور نماینده مجلس و فرماندار خدابنده در استانداری برگزار و مشکلات محور بررسی شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *